Multimedya: Berk Can
"Hey onun burada ne işi var?"
Burçak kolumdan çekerek "kimden bahsediyorsun Rüya" dediğinde gözünü açıp etrafona baksan görürsün dedim içimden.
"Arda burada." dediğimde gözlerini kocaman açarak "Hani nerde?" dedi.
"Şu kenardaki büyük locaya bak" dediğimde gözlerini bütün localarda gezdirdi. Sonumda Ardaların locada durduğunda " Oha onların mı acaba burası." dedi.
Yok artık...
Ne yani koskoca şehirde bula bula onların bar mı? Burçak ah lütfen hayır.
"Neyse Burçak gel gidelim bizi görmeden." dedim. Neden bilmiyorum ama beni görmesini istemiyordum. Huzursuz olmuştum.
"Ya saçmalama eğlenmeye geldik. Görürse görsün napalım. Ona mı soracağız ya?" dediğinden çenesinden kurtulmak için "Of Burçak tamam. Görünmeden geç şuraya" dedim ve boş bir locaya oturduk.
O sırada Burçak bize içki söyledi. Uzun zamandır içmiyordum. İnşallah bir rezillik çıkmaz. Yani güvenemiyorum 😂
İçkilerimizi gelmesiyle içmeye başladık. Burçak her şeyi unutmak istercesine hızlı hızlı içiyordu. Bende içkinin içimi yakmasına izin vererek oturduğum yerde ritim tutuyordum.
Bu kaçıncı tekilamdı hatırlamıyorum ama kafam baya iyiydi. Her yer dönüyordu.
En son kendimi pistte twerk yaparken buldum. Kafam ayıkken asla yapmaya cesaret edemeyeceğim bir şeydi bu sanırım. O kadar insanın içinde asla yapmazdım.
O sırada gözlerim Ardayı buldu bana çok dikkatli bakıyordu. Gözlerimi üzerinde fazla tutmadan başka yerlere odaklandım.
Tekrar gözlerim onu bulduğunda hiç kıpırdamamış gibiydi.
Sinirlimiydi o hadi ama ne yaptım.
Neyse bu gece onu takmayacağım. Dans etmeye devam ederken bir erkek belimden tuttu ve bana sürtünmeye başladı.
Kim lan bu herif.
Çocuk tam öpecek iken bir anda yerde buldu kendini. Çığlıklar yükseldi.
Ne olduğunu anlamaya çalışarak etrafa baktım.
Arda yı gördüm. Bana doğru geldi. Kolumdan tuttuğu gibi beni kenara çekti.
Tekrar çocuğa yönelerek "Sen kime dokunuyorsun siktiğimin herifi." diye bağırdı. Çocuğun karnına tekme atarak çocuğu yere çöktürdü. Deli gibi çocuğa vuruyordu. Yılların kinini kusar gibi.
Yerde yatan adamdan hırsını almak için bir kaç kere daha vurdu. Adam yerde hareketsiz bir şekilde yatarken "Arda" dedim. Sesim çıkmamıştı. Ben bile kendi sesimi duymamıştım. Bir daha "Arda" dedim. Daha sert bir sesle. Sağır mı oldun be adam diye içimden söylenirken tekrar "Arda!" diye bağırdım. Bir an bana bakmasıyla "yeter" dedim.
Burçak "Rüyaaa" diye bağırsa da kafamı ona çeviremiyordum. Kitlenmiştim resmen.
Sanırım hayla şoktaydım. Adamı bayıltana kadar dövdükten sonra arkadaşları Ardayı zar zor zapt etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN ESİRİ
General FictionBaşta nefret ettiğiniz birisine aşık olabilir misiniz? Onun için herşeyi yapar mısınız? Büyük aşklar nefretle başlarmış. İyi ki de başlarmış... Yer altı dünyasının en ünlü mafyasının veliahtı olan bir çocuk. Tam hissizleştim duygusuzlaştım derken...