18. Bölüm: "Arkadaşımmış"

11.3K 414 84
                                    


Mültimedya: Özge Yıldırım (Hani şu Çağatay'ın kör kütük aşık olduğu bide Rüya düştüğünde ona yardım eden cici kız )

ARDA'DAN DEVAM...

"HASTANIN KALBİ DURDU."

Nasıl. Abim canımın bir parçası beni bir çok ölümden kurtaran insan şu an ölüyordu ve ben hiç bir şey yapamıyordum.

Durdu.Kalbi durdu.Hastanın kalbi durdu.Durdu.

Beynimde çığlık atan biri vardı sanki. Doktoru ittim ve Emir'in yanına girdim.

"Bırakıyor musun beni? Söz vermiştin abi. Söz.Yoktu bırakmak. Gitmek yoktu. Ne olursa olsun terk etmek yoktu." Diye Odada deli gibi bağırıyordum. Canımı sıkıyordu bu sessizliği. Ölmeyecekti .Ben buna izin vermiyecektim.

Emir'e baktım. Abime. Canıma. Bembeyaz olmuştu. Kapının hızla açılmasıyla içeri Selim girdi ve ben daha ne olduğunu anlamadan Emir'in göğsüne yumruğu geçirdi.

Ne yaptığını anlamasam da sesimi çıkarmadım. Yeniden gelen doktorlar bizi çıkarmaya çalışırken duyduğum tek şey "Atıyor." olmuştu.

Ne yani kalbi atmaya mı başlamıştı. Hızla Emir'i yeniden ameliyathaneye aldılar.

Doktor yanıma gelip "Kalp atışları var ama düzensiz. Yaşıyor ama her an ölebilir. Bu ameliyat çok riskli. Ama yapmak zorundayız." dediğinde "Başka bir doktor girse ameliyata olmaz mı?" dedim. Aklıma gelen kişiyle.

"Ama Arda Bey prosed-" derken doktor sözünü kestim. Sikimde değildi onların prosedürleri "Umurum da değil." Dediğimde "Pekala biz başlamak zorundayız. Doktor gelince dahil olur." dedi.

Hemen Burcu'yu aradım. Genç yaşta doktor olmuştu ama alanının en iyisiydi.

"Alo Burcu." dedim."Oo Arda arar mıydın sen beni." Dediğinde hemen konuya girmek adına "Burcu abim çok kötü." dedim. Burcu hemen ciddleşerek "Neyi var." Dedi.
"Bilmiyorum.Allah kahretsin bilmiyorum.Gel hemen gel." dediğimde "Tamam nerdesiniz konum at." Dedi.

Cevap vermeden telefonu kapattım ve konum attım. Ameliyathanenin önünde volta atmaya başlamıştım.

Babam "Arda." dediğinde "Baba."Babam hızla bana sarıldı. Çok korkmuştu belliydi bu.

"Annem nerde?" diye sorduğumda "Onun haberi yok olmasında." Böylesi daha iyiydi."Nasıl istersen."

RÜYA'DAN...

Arda'nın babası gelmişti Arda ona olanları anlatırken bizde Elif ile uğraşıyorduk.Halla ilk vurulduğu an gibiydi. Ağlıyordu. Bağırıyordu. Kendini hırpalıyordu.

Hayır anlamıyorum nereye gitti o kadar sakinleştirici. Ben yesem o kadar sakinleştirici şu an götümde pireler uçuşuyor olurdu. Bu ne öfke dinmek bilmedi.

Ece nin beni "Rüya." diye dürtmesiyle "Hı" Dedim."Ben Elif ile bahçeye çıkacağım. Bir şey olursa ara."  dediğinde "Tamam." diyerek başımı salladım.

Ece ve Elif dışarı çıkınca bende Arda ve babasının yanına gittim.

"Merhaba. Nasılsınız?" diyerek elini öptüm."Nasıl olayım kızım. Berbat." dediğinde kızım demesi çok hoşuma gitmişti."Üzmeyin kendinizi. Her şey düzelecek." diyerek gülümsedim.
"Saol kızım." diyerek Ardaya döndü. "Burcuyu aradın mı?" dediğinde "Evet baba birazdan burada olur." dedi.

MAFYANIN ESİRİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin