Mültimedya: Çetin Erkeğinin sahiplenen sarılışı 😉 (temsili)Sabah gözlerimi burnuma gelen mis gibi kokularla açmıştım. Yataktan kalkarak hemen aşşa indim.
Mutfağa "Ardaaa" diye bağırarak girmemle Özgeyi görmem suratımın düşmesine neden olsa da belli etmemek için gülümsemeye çalıştım.
"Arda gece gitmiş galiba görmedim ben." dediğinde Zaten Arda dan böyle bir romantiklik beklemek saçmaydı.
"Rüya Ardayla nasıl tanıştınız?" diye soran Özgeye baktım. "Anlatıyım mı?" dediğimde "Evet lütfen." dedi.
Eskilere dönerek anlatmaya başladım.
"Şimdi ben yeni okula yani bu okula yeni kaydolmuştum. Sınıfımı öğrenmek için müdürün odasına gittim. Sınıfımı öğrendim ve geri çıktım. Sınıfıma doğru giderken Ardayla çarpıştık. Ben tam özür dileyecektim ki bu ukala bana önüne baksana falan diye atar yapınca bende buna atar yaptım. Altta kalır mıyım kalmam. Sonra ben sınıfıma gittim bir baktım bu öküzde içeri girdi. İşte o sıra Burçakla falan tanıştık. Sonra Burçak bana bunlardan bahsetti. Belki bilmiyorsundur. Dünyanın en ünlü mafya babalarının oğulları bizim okulda. Ama en babası Arda ve ailesiymiş. Bunları anlattı bana hatta gittiğimiz bar onlarındı. Her neyse işte Sonra okulda Berk'i gördüm tatlı çocuktu. Yani Arda kadar olmasa da . Ona da çarpmıştım ama o biraz sertti yere yapışmıştım buda elini uzatıp beni kaldırınca Arda dan sonra etkilenmiştim yani. Ama çok uzun sürmedi. Arda peşimi bırakmadı. Sonra bir baktım kendimi Arda dan alamıyorum. Sürekli onu düşünüyorum. Gülüşü hep aklıma geliyor. Sağa dönüyorum Arda Sola dönüyorum Arda kısacası nereye baksam Ardayı görüyordum. Zaten Berk den o son yaptığından sonra iğreniyorum. Resmen beni taciz etti ama Arda bilmiyor lütfen öğrenmesinde. Sonra Berk yurt dışına gitti ya da kaçtı bilmiyorum. Ama bir gün dönecek biliyorum. Ardayla çıkma olayımız söyle oldu biz kızlarla bara gitmiştik. Arda bizi lobisine davet etti. Önceden çok içen ben bir kadeh de mide bulantısı çekmeye başlamıştım sarhoş olmuştum. Tuvalete gittim kustum falan Arda da peşimden geldi. Karşıma geçip nasihat vermeye başlayınca Bir anda susamsı için dudaklarına yapıştım resmen öptüm onu. Kendim kendi isteğimle. Öyle bir baktım sevgili olmuşuz. Hiç haberim yoktu. Öyle yani." dediğim de "Woooow büyük aşk." dedi.
Gülerek kafamı masaya çevirdiğimde gördüğüm yemeklerle şok olmuştum.
"Ooo hamarat kız bundan sonra kahvaltılar senden. Bu ne güzel sofra ağzımın suyu aktı." Dedim. "Teşekkürler de şey Rüya Çağatay gelecek kahvaltıya." Dediğinde
"Hahahaha belli oldu şimdi neyse isterseniz ben gidiyim." dedim.
"Yok yok sakın gitme sende kal." dedğinde "Tamam tamam." Diye kıkırdarken kapı çaldı."Ben bakarım." Diye bağırarak Özge koşunca bende masaya oturarak mis gibi yiyeceklerden tırtıklamaya başladım.Çağatay görüş alanıma girince "Hoş geldin Çağatay." dedim. "Hoş buldum yenge." dedi ve masaya oturdu.
Ben hızlı hızlı bir şeyler ağzıma tıkarak "Bön gödöyöröm böcö böcö yöpcöm sözö öföyöt ölsön." Diyerek odama doğru yol aldım.
Arkamdan "annen sana ağzında yemek varken konuşma demedi mi?" Diyen Özge ye el hareketi çekerek odama çıktım.
Hızlı bir şekilde banyo yaparak üzerimi giyindim.
Saate bakmak için telefonumu aldığımda Arda dan gelen çağrıları gördüm.
Tam ben arayacaktım ki ekranda yazan Bay Öküz😂 yazısıyla kıkırdayarak telefonu açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN ESİRİ
General FictionBaşta nefret ettiğiniz birisine aşık olabilir misiniz? Onun için herşeyi yapar mısınız? Büyük aşklar nefretle başlarmış. İyi ki de başlarmış... Yer altı dünyasının en ünlü mafyasının veliahtı olan bir çocuk. Tam hissizleştim duygusuzlaştım derken...