31. Bölüm: "Yılbaşı Gecesi"

9.2K 343 90
                                    


Arkadaşlar yıl başı gecesi bölümü aceleye getirdiğim için her şeyi yazamadım. Yani kafamda ki kurgu daha farklıydı. O yüzden bu bölüm de sadece ve sadece yılbaşı gecesi olanları yazacağım. Ne yaptıklarını ne yediklerini aralarında ki konuşmaları her şeyi yazacağım.

İyi okumalar...

*******************************

"Arda sana verdiğim listeyi unutma." Diyerek Ardaya öpücük attım ve eve girdim. Hava cidden soğuktu. Götüm dondu dedikleri bu olsa gerek. Neyse Allahtan düşünceli bir sevgilim var. Eve hizmetli göndermiş. Hizmetliler yemeklerin bir çoğunu halletmişler. Ev mis gibi kokuyordu. Karnım acıktı resmen bu kokulardan.

Orta yaşlı bir teyze yanıma gelerek " kızım biz çoğu şeyi yaptık sadece akşam ısıtırsınız. Şimdi biz çıkıyoruz size iyi eğlenceler."

"Çok teşekkür ederim." Diyerek teyzeye gülümsedim. Hizmetliler evi boşaltınca hemen soluğu mutfakta aldım ve bir kaç bir şey tırtıkladım.

Şşş...

Mutfaktan çıkarken salona girdim. Herkese uyukluyordu. Yıl başı ağacına baktığımda hayla çıplak gibi duruyordu. Ahh Burçak ve Elifin ısrarı üzerine biz süslememiştik. Onlar süsleyecekti.

Ardanın kuzenlerine dönerek "yorgunsanız eğer odalara çıkabilirsiniz." Dedim. Tolga denilen ukala ağır bir şekilde yerinden kalkıp merdivenlere yönelirken diğerleri " bizde yardım edelim." Dediler.

Yılbaşında Ardaların evinde olacaktık. Aileler ise annemlerde toplanacaktı. Hem tanışacaklardı. Hem yakınlaşacaklardı.

Neyse haydi hazırlıklar başlasın o zaman.

"Elif ve Burçak siz ağacı süsleyin." Dedim ikisi arasında gözlerimi gezdirirken. Tamam anlamında başlarını sallayıp süslerin olduğu yere doğru gittiler.

"Cihan ve Yunus siz koltukları böyle çekip alanı büyültün. Akşam için müthiş planlarım var." Diyerek göz kırptım.

Cihan ve Yunus da gülerek koltuklara yöneldiler.

"Öykü, Hande, Aslı, ve Selin isterseniz siz mutfağa girin yapmak istedikleriniz varsa yapın. Hande duyduğuma göre becerikli bir kızmışsın alırım bir yılbaşı pastanı." Diyerek kıkırdadım.

Kızlar hep bir ağızdan "Oley." Diyerek mutfağa koştular.

"Burak, Ahmet, Ece ve bende evi süsleyelim. Ses sistemini falan ayarlayalım." Dedim.

Ece "ben süsleri getireyim." Diye koşarken Cihana çarpıp poposunun üstüne düştü. Herkes birbirine bakarak kahkahalar atarken Ece sinirle ayağa kalkıp poposunu ovdu. Bize ölümcül bakışlarını yollayıp kıvırta kıvırta yürümeye devam etti.

Herkes pür dikkat işini yapıyordu. Mutfak ne haldeydi hiç bir fikrim yoktu. Ama salon gayet iyiydi. Herkes yardım ediyor bir işin ucundan tutuyordu. Tolga hariç. Neydi bu böyle soğuk nevale. Neyse şu an da onu takmayacağım.

Yorulduğumu anladığımda kendimi yere koyduğumuz puflara attım ve diğerlerinin de benden farksız olduğunu gördüm. Kafamı kaldırıp saate baktığım da Saat 5 olmuştu. Kızlarında mutfaktan çıkmasıyla Nihayet hazırlıklar bitmişti.

Kapı anahtarla açılmıştı ve Ardalar gelmişti. Arda yanıma oturarak anlımı öptü. Bende ona sıcacık gülümsemelerimi yolladım.

MAFYANIN ESİRİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin