13. Bölüm: "Planlar"

15.2K 503 74
                                    




                  

Mültimedya: Rüyanın evi 😉😉😉

"Yaşasın. Sonunda ı5 tatil."

Hep beraber toplandık ve okulun yakınlarında sahile bir kaç adım olan cafeye oturduk.

Lafa ilk atılan Arda oldu.

"Şimdi planımızı anlatıyorum beni iyi dinleyin." dediğinde herkesten bir ses çıktı.

"Tamam"

"Hadi"

"Anlat"

"Çatlatmasana"

Gibi bir çok kelime havada uçarken ben sadece sevgilime odaklanmıştım.

Arda tekrar konuşmaya başladı.

"Uludağ a gidiyoruz. Tam kadro. Saymama gerek yok herhalde."

Aklıma ilk Ece geldi o da 15 tatilde yanımıza gelecekti. Ama son olanlardan sonra acaba Arda ne der diye düşünmeden de edemedim.

"Abi sen bir say da yanlışlık olmasın." dedi Selim.
"Ulan neyse sayıyorum. Ben, Rüya , Burçak , Elif , Çete. Bu kadar ha bide gelirse Emir. Pek katılmaz bize o ama Bu sefer başka."

Derken Elif e de imalı bakışlarını göndermeyi ihmal etmemişti.

"Sevgilim" dedim tatlı görünmeye çalışarak.

"Efendim sevgilim"
Dedi aynı tonda sevgilim kelimesini vurgulayarak.

"Ya şey Ece de gelebilir mi?" dedim. Direk "Hayır." derken kaşlarımı çatarak "Neden?" dedim. "İstemiyorum o kızı." dediğinde iyiden iyiye sinirlenmiştim.
"O kız dediğin benim kuzenim." dedim dişlerimi sıkarak."Ne yapabilirim?" dediğinde tatlı dil yılanı deliğinden çıkarır diye düşünerek "Ya gelse ne olur?" dedim. "Ne olmaz ki." dediğinde  "Ya ama kız 15 tatilde yanıma gelecek." dedim."O burada takılsın bizde tatil yapalım." dediğinde daha çok sinirlenmiştim. Ne demek o burda kalsın.

"O zaman size iyi eğlenceler." dedim."Ne demek size iyi eğlenceler." dediğinde "Bende gelmem o zaman." dedim.
"Saçmalama Rüya." dediğinde meydan okurcasına "Sen bilirsin ister Eceyle bende gelirim. İstemezsen Eceyle birlikte burada kalırım." dedim.

Arda "İyi sen bilirsin tatilini maf etmek istiyorsan." dediğinde neye uğradığımı şaşırmıştım.

Ne dedi o. Resmen kalırsan kal banane mi dedi. Lan algı şeylerim bozuldu.

Anlayamadım. Lan ne inatçısın be gelmem bende. Çok ta tın. Valla tın. Baya da Tın. Ya ağlasam bana acır mı. Neyse bunu baş başayken yaparım. Dur trip atacağım.

"İyi o zaman size şimdiden iyi eğlenceler." dedim ve masadan kalkıp çıkışa doğru ilerledim.

Arkamdan bağıranları umursamadan cafeden çıtım. Sanırım şimdi ağlayabilirdim. Hayır yani gururum incindi be herkesin içinde denir mi öyle öküz.

Ardanın arkamdan geldiğini fark etmemle koşmaya başladım. Koştum koştum koştum.

Ciğerlerim patlayana nefessiz kalana kadar koştum. Daha fazla koşamazdım çünkü bacaklarımın bir adım dahi atacağını sanmıyordum.

MAFYANIN ESİRİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin