Multimedya: Sevgi Çetin (Arda'nın Annesi)
Mustafa Çetin (Arda'nın Babası)
Tam ağzımı açmıştım ki aşağıdan gelen çığlık sesiyle Arda dan ayrıldım. Ve hızla aşağı indim.
"Elif."
Karşımda gördüğüm manzarayla gülmekten yerlere yatmıştım resmen. Ah salak kafam nasıl unuttum Tarçın ı ya kaçmış gene odadan. Evet Elif hala Tarçın a alışamadı. Ya Elif e mi gülsem Emir e mi anlamadım? Şu an ki yüz ifadesi görülmeye değerdi .
"Hahahaahahahahahaahaha" diye ben hunharca gülerken "Rüya gülme al şunu" dedi. Ne yaparsam yapayım kendimi durduramıyordum."Hahahaha taaahaahahahamam" Dedim.
"Ya gülmesene kızım al şunu ya alsana" diye cırladığında "Alıyorum." dedim. Elif "Rezil oldum ya alsana şunu of." dedi.Ne yani Emir den mi çekiniyordu. Ah olamaz Elif.
Yavaşça Tarçını aldım ve bahçeye çıkardım. Allah tan kocaman bir bahçem var. Tekrar içeri girdim.
"Bir şeyler ister misiniz?" Diye sordum.
"Yok saol." diyen Emir' in aksine "aslında ben açım" diyen öküz sevgilime baktım ve "git mutfaktan ne istiyorsan al ye." dediğimde
"Cık olmaz yemeğe çıkalım." diyen Ardayla gözlermi kocaman açtım ve "Yemeğe mi? Ciddi misin sen?" diyebildim. "Evet ne olmuş yani." dediğinde sevinçten göbek atacaktım ki sadece "Hemen hazırlanıp geliyorum." dedim.Koşarak odaya çıtım ve dolaptan lacivert kalp yaka olan mini elbisemi aldım. Altına siyah stiletto larımı giydim ve saçımı maşa yaptım serbest bıraktım. Ardından hafif göz makyajı yaptım ve kıpkırmızı bir ruj ile dudaklarımı öne çıkardım.
Boy aynamda kendimi süzdükten sonra ufak el çantamı alıp aşağı indim.
Beni ilk gören Emir olmuştu.
"Wawww"Demesiyle Arda ve Elif de bana döndü. Ardanın hafif ağzı aralanırken Elif yanıma geldi ve elimi tutarak beni süzdü.
"Oha süper olmuşsun.Taşsın kızım taş ;) " diyem Elife "Gerçekten mi?" Dedim.
"Tabi ki mal çok güzel gözüküyorsun." dedğinde "Teşekkür ederim" diye fısıldadım ve Ardanın yanına gittim.
"Sevgilim" dediğinde Bu ses tonunu sevmemiştim. Evet evet resmen bir çok anlam içeriyordu.
"Efendim sevgilim." dedim. Piç smile attı ve "çıkalım mı?" Dedi.
"Tamam" dedim ve kapıya yöneldim. Hızla bahçeden çıktık ve aşağı indik. Arabaya bindikten sonra Arda telefonunu çıkardı.
"Alo Ayşe sultan benim terasa yemek masası hazırla iki kişilik olsun lütfen."
Ne oha bunu sizde duydunuz mu? Hayal falan değil mi ya? Ne yani evde mi yemek yiyeceğiz.
Ardanın tekrar konuşmasıyla ona döndüm.
"Tamam Ayşe sultan hadi geliyoruz biz." dedi ve cevap beklemeden kapattı.
"Ciddi olamazsın Arda." dediğimde "Gayet ciddiyim Rüya." dedi.
"Bir an gerçekten normal olabileceğimizi düşünmüştüm Arda. Ama söz konusu sen olunca." deyip sustum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN ESİRİ
General FictionBaşta nefret ettiğiniz birisine aşık olabilir misiniz? Onun için herşeyi yapar mısınız? Büyük aşklar nefretle başlarmış. İyi ki de başlarmış... Yer altı dünyasının en ünlü mafyasının veliahtı olan bir çocuk. Tam hissizleştim duygusuzlaştım derken...