17. Bölüm: "Aşkın Gözü Kör"

12K 405 71
                                    


Mültimedya : Elif & Emir çifti ❤️ (Çok tatlı değiller mi?)

MERT'DEN

Dışarıda kayak yaparken Elif'in çığlığını duydum ve ardından Ece'nin 'Eliiiif' diye bağırışlarını duydum.

Hızla oldukları yöne doğru ilerledim Selim Emir ve Elif görüş alanıma girdi. Hepsinin bir yere odaklandığını görünce o tarafa baktım ve bingooo.

Çağdaş.

Silahını Selim e doğrultmuş. Aman Allah'ım deli mi bu. Gözü dönmüş resmen.

Hızla cebimden telefonumu çıkardım ve Ardayı aradım.

"Efendim Mert." dediğinde
"Abi hemen gel durumlar karıştı." dedim. "Noldu lan." dediğimde
"Abi Çağdaş iti bu-"
Konuşmamı tamamlayamadan iki el silah patladı.

Kızların birbirine karışmış çığlıkları ve kalabalıktan dolayı kime ne olduğunu göremesem de bizden biri olduğu belliydi.

"Abi aşağıdayız hemen gel." Diyerek telefonu kapattım ve hızla Eliflere doğru koştum.

Gördüğüm manzara karşısında şok olmuştum. Yerde yatanın Selim olması gerekirken neden yerde o yatıyordu.

Kanlar içinde yerde yatıyordu. Çağdaş piçi çoktan kaçmıştı.

RÜYA'DAN...

Arda sinirle odadan çıkınca bende peşine koştum.

"Arda." diye bağırdım."Ne." dediğinde şaşırsam da
"Bir şey mi oldu?." dedim.

Birden durdu ve bana dönerek sımsıkı sarıldı.

"İnan bilmiyorum güzelim ama içimden büyük bir sıkıntı var. Mert ile konuştum ve silah sesi geldi. Birine bir şey oldu hem de o Çağdaş piçi yüzünden." Dedi ve benden ayrılarak elimi kavradı. Hızla yürümeye başladık. İçimden kimseye bir şey olmasın diye dua ediyordum.

Dışarı çıktığımız da büyük bir kalabalık vardı. Çete ve kızlar ordaydı. Elif i Mert tutuyordu. Ayakta bile duramıyordu hali çok kötüydü.

Ece Selim'e sarılmış ağlıyordu. Burçak ise Rüzgar'ın elini tutmuş sıkıyordu.

Kalbime o an bir ağrı çöktü. Kötü bir şey olmuştu. Arda bir an dursa da yine hızlandı. İnsanları yara yara bizimkilerin yanına ulaştık.

Arda "Emirrrr" diye bağırınca yerde kanlar içinde yatan Emir e baktım ve anın da gözlerim doldu. Aman Allah'ım ölmüş müydü yoksa.

Hemen kendimi toparlayıp Elif e sıkıca sarıldım. Konuşucak hali bile yoktu.

Emir diye sayıklayıp duruyordu canım benim.

"Lan aradınız mı ambulansı?" diye kükredi Arda."Evet abi" dedi biri. "Nerde kaldı lan bu ambulans." dediğinde Rüzgar"Geliyor abi." dedi.

Ambulans hızla yanaştı ve Emir i aldı. Çete ve Arda hızla arabalara doluştu bizde baka kaldık.

"Arda" dedim."Burada kalın Rüya." dediğinde "Saçmalama bizde geleceğiz." dedim.

Arda hasbinallah çekerek arabaya bindi."Ece Burçak tutun Elif i arabamın anahtarlarını alıp geliyorum."dedim ve koşarak otele girdim..

MAFYANIN ESİRİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin