24. Bölüm: "Ceza"

12.9K 372 26
                                    

                 

Mültimedya: Genç güzel/yakışıklı karakterlerimiz 💋🙈❤

Hapishane.
OMG!

Ne demek bu gece misafirimizsiniz. Zaten sabah oldu ama olsun. Allam burası nasıl bir yer.

Hapishanelere de mi düşecektin Rüya.

Babam duyarsa azıma sıçar.

Ama annem duyarsa kalpten gideceği için babam onla uğraşır bende o sıra yurt dışına kaçarım beni bir daha bulamazlar sonra Ardayı yanıma alırım mutlu mesut yaşarız.

Çoluk çocuk yapınca zaten yumuşarlar.

Ben böyle malca hayaller kurarken canım polis memuru gelip "Çıkabilirsiniz" demesiyle çığlık çığlığa çıktım o iğrenç yerden.

Allah bir daha düşürmesin. Amin.

Prosedür şeysini hallettikten sonra nihayet çıkabilmiştik karakoldan.

"Abi nereye?" diyen Selime, Arda "Herkes evine gitsin yatın dinlenin yarın okul var zaten." dedi.

Selim "O zaman kızları sen bırak abi bizde size geçelim."  dediğinde
Rüzgar "Ben de Burçağı bırakıp gelirim." Dedi.

"Tamam görüşürüz." diyerek arabalara yürüdük.

Arda'nın arabasına doluştuk ve eve doğru yol aldık.

Kızlar arkada uyumuştu benimde hiç konuşasım yoktu zaten.
Arda da yorgundu belli.
Sonunda eve varmıştık ve yarın okul vardı. 😖😣😤

Ne olurdu biraz daha tatil yapsak.
Hızla arabadan inip kızları uyandırdım. Tek gözlerini açarak eve girmeyi başarmışlardı. Bende tam gidicekken Arda kolumdan tutup çekti.

"Bu kıyafeti bir daha görmek istemiyorum Rüya." Dediğinde onu sinir etmek adına "Peki. Bende görmediğin yerlerde giyerim." dedim.

"Rüyaa." Diye kükreyince korkmadım değil ama ölmek var dönmek yok.

"En sevdiğim kıyafetlerim bu benim." dediğimde "Paramparça etmemi istemiyorsan bir daha giyme." dedi."Ya ben sana karışıyor muyum Arda. Onu giyme bunu giyme şunla konuşma bunla konuşma. Sen de gelme bu kadar üstüme. Senin olduğumu bilen kimse zaten yaklaşamıyor bana." dediğimde "Peki ya benim olduğunu bilmeyenler?" dedi.

"Sen çok güzel öğretiyorsun zaten."  Diye tısladım."Tamam Rüya kavga etmeyelim zaten yorgunuz bir de yarın okul var. Git dinlen sende." dediğinde "Peki tamam." Dedim ve yanağına ufak bir öpücük kondurdum.

Normalde olsa yapmazdım ama sırf Arda ya inat giymiştim bu eteği ve yakası açık bluzu haksızdım.

"Görüşürüz." Dedim. Arda yüzüme bakarak gülmeye başlayınca anlamayan gözlerle ona baktım.

Belimden beni çekerek dudaklarımızı birleştirdi kısa bir öpücük olmuştu.

"Bu daha hoş" dedi ve göz kırparak arabadan inmemi bekledi.

Tabi içimdeki kelebekler tavan.

Nedenini bilmesem de Ardayı her gördüğümde bana her yaklaştığında içimde hareket eden şeyleri kontrol altına alamıyorum.

MAFYANIN ESİRİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin