32. Bölüm: "Sadece Sev"

10.3K 314 80
                                    

                 

Majeste - Aşk Dediğin (Rüda çiftinin şarkısı 🙊)

"SEN SEV GİDEN UTANSIN."

Seviyordum işte. İlk defa bir erkeği sevdiğimi iliklerime kadar hissediyordum. Aşıktım. Hem de kör kütük aşıktım. Dün gece hayatımın aşkı bana evlenme teklifi etmişti ve kabul etmekte tereddüt etmiştim. Tereddüt değildi lakin daha küçüktük. 18 olabilirdik. Ama ne ben nede Arda evliliğe hazır değildik. O her ne kadar bana her türlü sahip olmak istese de beklemeliydik. Ardanın kolun da  bunları düşünürken kafamı kaldırdım ve Ardanın beni izlediğini gördüm.

"Yaaa ne bakıyorsun?" diye cırladım. Resmen cırladım.
"Sabahları çok güzel oluyorsun."  dediğinde Utanarak kafamı boynuna gömdüm. Kafamı eğip üzerime baktığımda südyenimle yattığımı fark ettim. Allah'ım tövbeler olsun yarabbi diye gözlerimi pörtlettim ve kafamı Ardaya çevirdim. Gözüm kaslarına takılınca ne diyeceğimi bir süreliğine unutsam da kafamı toparlayarak "Dün gece -" diye cümleyi başladım nefes alıp devam edecektim ki Arda devam etti.

"Dün gece sana evlenme teklifi ettim ve sende kabul ettin. Daha sonra içkiyi biraz kaçırdın eve döndüğümüzde neredeyse sabah olmuştu araba da zaten sızmıştın bende seni kucağıma aldım ve odaya getirdim. Uyandırmaya çalıştım ama sen uyanmamakta ısrar edince bende üzerindekileri çıkardım." Diyerek piç smile attı.

Birden moralim bozulmuştu. Suratım düşünce çenemi tuttu ve ona bakmamı sağladı. "Arda ben doğru bulmuyorum en azından yani ne bileyim of. Böyle evlenmeden birlikte yatmamız beni bu şekilde görmen falan." Diyerek tekrar gözlerimi kaçırdım.

"Rüya böyle düşünmeni istemiyorum. Ya şu siktiğimin dünyasında bir gün mutlu olmak istiyorum. Neden böyle yapıyorsun. Seviyorum Rüya ve seni kıracak hiç bir şey yapmam. Bilmem anlatabildim mi?"

Haklıydı. Kendini her ne kadar zor tuttuğunu görsem de onu zorlasam da hiç bir zaman ileri gitmemişti. Ah regl günüm mü gelmişti yoksa böyle salak saçma şeyler düşünmezdim ben diye düşünerek telefonuma uzandım ve tarihe baktım ya olmuştum yada olmam an meselesiydi. Anında tuvalete koşmuştum lakin iş işten geçmişti. Ya ne yapacaktım ki ben hayır benim evimde değil Arda nın evi onun banyosu ne arasın burada ped. Bir umut dolapları ve çekmeceleri karıştırdım. Yoktu tabi ki.

"Güzelim bir şeye ihtiyacın var mı?" Diye sordu.

Ah evet ped'e ihtiyacım var. Ama bunu sana nasıl söyleyeceksem. "Ne gibi?" Dedim biraz zaman kazanmak adına.

"Yatak kan olmuşta sanırım regl oldun." Ah Arda bu kadar açık sözlü olmak zorunda mısın sen. "Evet." Dedim aynada kızarmış suratıma bakarken.

"Bekle annemlerin banyosundan sana ped getireyim." Ah zeki sevgilim. "Arda kıyafet ve şeyde getirebilir misin?" Şimdi şey ney diye sormassa ben de Rüya değilim. "Ney?" Alın işte ben malımı tanıyorum. Biliyorum yani. "İç çamaşırı." Dedim bir kerede. Gülerek "tamam." Dedi ve kapının kapanma sesi geldi. Utancımdan kafamı klozete sokmak istiyordum.

2-3 dakika sonra kapının tekrar açılmasıyla bende banyonun kilidini açtım tam elimi uzatacaktım ki kapı hızla açıldı. Utancım hat safaya çıkmıştı. Gözlemi yere diktim. Ama Ardanı hareketlerini görebiliyordum. Yavaşça yanıma geldi ve beni belimden kendine çekti. Yarı çıplak bedenim onun tamamen çıplak bedenine çarptı. Heyecanımı hızla inip kalkan göğsümden anlayabiliyordum.

MAFYANIN ESİRİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin