full of darkness like a criminal

311 43 113
                                    

İç ürpertici derecede sisli ve gri gökyüzünün arasında ona meydan okur şekilde yan yana yürüyorduk Jungwon ve Sunoo ile. Bizim ilerlediğimiz yönün aksi yönde esen rüzgar saçlarımı dağıtırken hafifçe başımı sallayarak kahve tutamları arkaya doğru itmiştim.

Ellerimi cebime koyup diğer ikiliden birkaç adım önde yürümeye devam ettiğim sırada telefonuma gelen bildirim ile olduğum yerde kalmış ve mesajı açmıştım. Ethan. Hesabımı Riki'den almış olmalıydı.

▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎

lee.ethan
Sunghoon
✔️✔️

▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎

Mesajına yalnızca görüldü atıp yürümeye devam etmiştim.

Buzun üstündeyken aklımda onun olmasını istemiyordum. Kafam zaten yeterince yerinde değildi birde onunla meşgul edemezdim kendimi. Jungwon'un omzuma attığı eli ile ona dönmüştüm "Sorun ne?" diye sorduğu zaman omuz silkmiş ve "Hiç." demiştim. Israr etse bile anlatamayacağımı bildiği için üstelememiş ve Sunoo ile konuşmaya dönmüştü.

Normalde onlara katılmadığım için azar işitirdim fakat bu aralar iyi olmadığımın her ikiside farkındaydı ve bana zaman tanımaya çalışıyorlardı.

Buz pistinden içeri girdiğimiz zaman diğer ikiliye patenlerini nasıl giymeleri gerektiğini öğretmiş ardından da soyunma odasına girip okul formamı çıkarıp yanımda getirdiğim eşofman takımını giymiştim. Siyah bir alt ve beyaz bir üst. Basic. Sade ve temkinli.

Patenlerimi de giydikten sonra diğer ikiliyi beklemeden buzun üstünde süzülmeye başlamıştım. Yeniden kanatlarımı açmak gibiydi doğrusu. Aklımda ki tüm korkuların ve kaygıların uçup gittiğini hissettim o an, sanki bir kuşun kanadından düşen tüy gibiydi her biri. Omzumdan kalkan onca düşüncenin verdiği rahatlıkla hızlanmış ve bir tur daha atıp Biellmann dönüşümü sergilemiştim beni izlediğinden haberim bile olmayan onca insana. Son turumu da atıp birkaç dönüş daha yaptıktan sonra nefeslenmek ve su içmek için kedi ve Sunoo'nun yanına dönmüştüm.

Yanlarına geldiğimi gören ikili hayran gözlerle beni izlerken Sunoo "Çok iyiydin." diyerek alkışlamıştı. Sanki gösterimi bitirmiş gibi eğilerek onları selamladığım zaman ikiside gülmüştü.

Birkaç yudum su içtiğim sırada telefonumda ki yeni mesajları fark etmiştim. Dertleri neydi ki? Biraz olsun bizi rahat bırakmazlar mıydı sanki?

▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎

lee.ethan
Neredesiniz

11.27

Sinirlenmeye başlıyorum

Okulun her köşesine baktık

11.49

Riki de Sunoo'ya ulaşamıyor

12.15

Endişelendirme beni prenses
Hadi ama

pshoon
Endişelenmene gerek yok

Tanrı aşkına bunca saattir neden cevap vermiyorsun Park

Buz pistindeyiz kusura bakma

Ayrıca neden sana cevap verme zorunluluğum olsun ki|

Buz pisti mi
Ne işiniz var orada
Okula gelmediniz mi
Yoksa kaçtınız

Kaçtık

Vay be

Örnek öğrenciler de okulu ekebiliyormuş ha

Seni engellememe çok az kaldı

Ne kadar az

*Bu Hesabı Engelledin*

▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎

Sabrımı sınıyor cidden. İlk defa kendimi gerçekten rahatlamış hissederken bir anda nereden çıktı ki? Sunoo'ya döndüğüm zaman onunda çatık kaşlar ve ciddi bir ifade ile bir şeyler okuduğunu görmüştüm. Büyük ihtimalle Riki ile mesajlaşıyordu.

Sunoo bakışlarını mesajlaşmalardan kaldırıp bize baktığı zaman "Riki yazdı...attığı konumda buluşmak istiyor." demişti.

Jungwon ile birbirimize baktığımız zaman ikimizinde aynı şeyi sorguladığı çok açıktı. Bizde dahil miydik? Yoksa sadece Sunoo ve Riki için bir buluşma mıydı bu? Jungwon aklımızda ki soruyu kelimelere döktükten birkaç dakika sonra Sunoo tekrardan konuşmuştu.

"Üçümüzün de orada olmasını istiyorlar."

|Heeseung'u nasıl göt ettim ama|

𝐌𝐨𝐥𝐞𝐬//•𝒉𝒆𝒆𝒉𝒐𝒐𝒏•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin