Hayatınızda verdiğiniz en aptalca karar neydi?
Benim çok var sanırım ama hiçbiri şuanda Riki, Ethan, Jaeyun ve Jay ile onların evinde kalmak üzere yola çıkmam kadar saçma değildi emin olun ki. Jay arabayı kullanıyor, Jaeyun radyoda düzgün bir şarkı bulmaya çalışıyor, Riki bana çeşitli sorular soruyor, Ethan ise kendi halinde telefonuna bakıyordu.
"Yihsiang ile çıkan haber yalandı fakat sen, Sunoo ve Jungwon ile hâlâ konuşmuyorsun. Neden?" diye soran Riki ile bıkkın bir nefes vermiş ve "Saçma sapan bir habere inanıp beni bir başıma bırakıp gidecek rahatlığa sahiplerse çok da barışmaya değer değillermiş gibi duruyor." demiştim. Riki beni onayladığı zaman bakışlarımı pencereden dışarı çevirmiştim. Kırmızı ışıkta durduğumuz zaman dikiz aynasından beni izleyen Jay ile göz göze gelmiştik ve bir soru soracağını anlamıştım. "Kimin odasında kalacaksın? Misafir odamız yok maalesef." Bir süre düşündüm. Bu soruya cevap vermem saçma değil miydi? Riki kuzenimdi ve onunla kalabilirdim ama Riki'nin odasını Sunoo'dan dinlemiştim. Evde ki en küçük oda onunki idi. "Neden bu kadar düşünüyorsun Hoon-ah?" gevşek konuşma tarzı ve konuşurken yana eğdiği kafasıyla bana bakan Jake'e dönüp birkaç kez gözlerimi kırpıştırmıştım.
Riki'nin "Benim odamda kal derdim ama en küçük oda benimki..." demesiyle "Sorun değil." demiştim. Uzun süredir telefonu ile ilgilenen Ethan bakışlarını bana çıkardığı zaman gözlerimi kaçırmıştım. "Benim odamda kalırsın." demesiyle ona döndüğüm zaman "İtirazın var mı?" diye sormuştu. Ah, sanki itiraz edebilirmişim gibi...
"Tch, yok." dememle sırıtıp geri telefonuna döndüğü zaman bende telefonumu açıp gelen bildirimlere bakmıştım. Nicholas'ın attığı mesajlara baksam iyi olurdu, onu ekmek istemiyordum bugün morali yerinde değilmiş gibi duruyordu.
▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
nicho
hoonsaat altıyı altı buçuk yapsak olur mu?
pshoon
tabikinasıl istersen
tamamdır o zaman
seni nereden alayım ben?
ben sana konum atarım buluşma saatine doğru
pekala
görüşürüz Sung
görüşürüz Nicho
︎︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
Yol boyu yapacak daha iyi bir şeyim olmadığı için Instagram da dolaşmaya başlamıştım.
▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐌𝐨𝐥𝐞𝐬//•𝒉𝒆𝒆𝒉𝒐𝒐𝒏•
Fanfiction"İ𝐧𝐬𝐚𝐧𝐥𝐚𝐫 𝐚𝐜ı𝐦𝐚𝐬ı𝐳..." "𝐁𝐮𝐧𝐮 𝐲𝐞𝐧𝐢 𝐦𝐢 𝐟𝐚𝐫𝐤 𝐞𝐭𝐭𝐢𝐧? 𝐅𝐚𝐳𝐥𝐚 𝐦𝐚𝐬𝐮𝐦𝐬𝐮𝐧 𝐛𝐮 𝐝ü𝐧𝐲𝐚 𝐢ç𝐢𝐧." "𝐆ö𝐬𝐭𝐞𝐫𝐝𝐢ğ𝐢𝐦 𝐭𝐚𝐫𝐚𝐟ı𝐦 ö𝐲𝐥𝐞, 𝐛𝐢𝐥𝐦𝐞𝐝𝐢ğ𝐢𝐧 𝐛𝐢𝐫 𝐛𝐞𝐧 𝐝𝐚𝐡𝐚 𝐯𝐚𝐫." ҉_҉_҉_҉_҉_҉_҉_҉_҉...