"Yet, I became the main character without even knowing"
...
Üç günüm vardı. Üç gün. Nicholas, Riki'nin yanında olduğumu ve Ethan ise Nicholas'ın evine gittiğimi sanıyordu. Ben ise Sunoo'ya gidiyordum.
Zili çalıp kapının önünden çekilmem ile yaklaşık iki dakika sonra kapı acele ile açılmış ve içeri çekilmiştim. Sunoo bana sarıldığı zaman afallasamda kollarımı küçük bedenine sarmış ve "İyi misin?" diye sormuştum. "İyiyim Hyung. Sen? Bir şey olmadı öyle değil mi?" Başımı sağa sola salladığım zaman içi rahatlamış olacak ki derince bir iç çekmiş ve salona doğru ilerlemişti. Kendimi koltuğa bıraktıktan sonra Sunoo'nun bizim için hazırladığı kahve kupalarından lacivert olana uzanmış ve kahvemi yudumlamaya başlamıştım. Normalde masanın üzerine üç kupa dururdu; benim kupam -lacivert, üzerinde sarı yıldızlar olan- , Sunoo'nun kupası -beyaz üzerinde minik kırmızı kalpler olan- ve kedinin kupası -açık mavi üzerinde bulut desenleri olan-. Tepside ki boşluğa bakınca içimde ki burukluk kendini belli etmişti. Jungwon'un kupasının hep durduğu en sol boştu. Sunoo her zaman ki düzende koymuştu kupaları, kendi kupası ortada, benimki ise en sağdaydı. İçimde ki özlem duygusu arttıkça gözlerim dolmuştu. Bunu fark eden Sunoo hızlı adımlarla yanıma gelmiş ve bana sarılmıştı.
*flashback*
__ Dream - Suzy, BAEKHYUN __
"Sunghoon'un kupasının şekline bakın." diyerek kahkaha atmaya başlayan Sunoo ile bende gülmeye başlamıştım. Bir kahve fincanından çok çorba kasesini andıran kilden şey gittikçe yamuluyordu. Ben kendi çalışmama odaklanmışken Jungwon'un beni dürtmesi ve "Çok mu kalın olmuş tutma yeri?" diye sormasıyla onun kilden şekline bakmıştım. Gülmemek için kendimi tuttuğumu görmesi ile gözlerini kapatıp başını geri atmış ve "Yeteneğimiz yok bence, gidip yemek yiyelim." demişti kedi. Sunoo Jungwon'un kilini biraz olsun düzeltmeye çalışırken bende Sunoo'nun kupasını biraz olsun uzatmaya çalışıyordum.
Sonunda şekil verme işlemini tamamladığımız zaman kursun balkonuna çıkmış ve bize ikram edilen kurabiyeleri yiyerek çaylarımızı içmeye başlamıştık. Sunoo'nun heyecanlı heyecanlı "Ne renk yapacaksınız kupanızı?" diye sorması ile aklımdakini anlatmaya başlamıştım. "İlk başta üzerine büyük yıldızlar çizeceğim ardından boşlukları laciverte, yıldızları da sarıya boyayacağım." dememle Jungwon gülmüş ve "Yıldızlı gece tablosu bir bakıma." demişti. Fark ettiği detaya hepimiz güldükten sonra kendi fikrini bizimle paylaşmıştı. "Bende ilk başta bulutlar çizeceğim ve geri kalan alanı açık maviye boyayacağım. Bulutları ise beyaz yapacağım." demesi ile "Oyuncak hikayesi filminde ki duvar kağıdı değil mi bu?" demiştim. Hepimiz kahkaha attığımız zaman Sunoo "Benimki basit kalacak sanırım sizinkilerin yanında." demişti. "Şekli en güzel olan seninki oldu boş ver." dememle beni onaylamış ve aklındaki deseni tarif etmeye başlamıştı. "Minik kırmızı kalpler yapacağım her yerine ve arka planı da beyaz olacak."
Kupalarımız kurumuş onlarla ilk kahvemizi içmek üzere Sunoo'nun evinde buluşmuştuk. Benim için buzlu bir latte, Jungwon için filtre kahve, kendisi için ise karamelli bir şeyler hazırlayan Sunoo elinde tahta bir tepsi ile salona girdiğinde gülümsemiş ve tepsiyi ondan alıp masanın üzerine bırakmıştım. Benim yıldızlı gece kupam en sağda, Sunoo'nun şeker kalpli kupası ortada ve Jungwon'un oyuncak hikayesi kupası en solda duruyordu. Bunun aramızda bir gelenek haline geleceğinden habersizdik elbette.
*flashback end*
Göz yaşlarım Sunoo'nun omzunu ıslatırken burnumu çekip gülümseyip "Birlikte güzel zamanlar geçirdik Sunoo...bir veda bile etmeden gitmesine göz yumamayız." demiştim. "Biliyorum Hyung, merak etme Won bizi bırakmaz." demesi ile onu onaylamış ve hafiften soğumuş kahvemi yudumlamaya devam etmiştim. "Nicholas'ın yanına gideceğini söyledin değil mi?" diye sormasıyla onu onaylamış ve "Daha fazla Jay ile aynı evde kalamam." demiştim. Bana hak verdiğini belirttiği zaman düşünmeye başlamıştık. "Hiçbir şey yapmadan beklemek zor..." dememle gülmüş ve "Kafamızı buna yormayalım. Film izlemek ister misin?" Onu onaylamamla üçümüzün birlikte izlediği filmlerden birini açmıştı.
|bazı şeylerden bahsetmek istiyorum isteyen geçebilir sorunu yok<3
çoğu okuyucunun yani sizlerin kendinizi benzettiği karakterleri ve yaşadığınız anıları yazdığınız yorumları okuyorum ve ne kadar cevap vermesem de her birinize içten şekilde söylüyorum istediğiniz zaman bana yazabilirsiniz.
sizi dinleyip yardımcı olmak isterim çünkü herkesin birbirine sırtını döndüğü günlerde bizim birbirimize destek olmamız lazım!!
üzgün hissettiğiniz veya "bi bölüm olsa ne iyi olurdu" dediğiniz anlarda hiç çekinmeden benden isteyin.
seviliyorsunuz~♡♡♡|
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐌𝐨𝐥𝐞𝐬//•𝒉𝒆𝒆𝒉𝒐𝒐𝒏•
Fanfiction"İ𝐧𝐬𝐚𝐧𝐥𝐚𝐫 𝐚𝐜ı𝐦𝐚𝐬ı𝐳..." "𝐁𝐮𝐧𝐮 𝐲𝐞𝐧𝐢 𝐦𝐢 𝐟𝐚𝐫𝐤 𝐞𝐭𝐭𝐢𝐧? 𝐅𝐚𝐳𝐥𝐚 𝐦𝐚𝐬𝐮𝐦𝐬𝐮𝐧 𝐛𝐮 𝐝ü𝐧𝐲𝐚 𝐢ç𝐢𝐧." "𝐆ö𝐬𝐭𝐞𝐫𝐝𝐢ğ𝐢𝐦 𝐭𝐚𝐫𝐚𝐟ı𝐦 ö𝐲𝐥𝐞, 𝐛𝐢𝐥𝐦𝐞𝐝𝐢ğ𝐢𝐧 𝐛𝐢𝐫 𝐛𝐞𝐧 𝐝𝐚𝐡𝐚 𝐯𝐚𝐫." ҉_҉_҉_҉_҉_҉_҉_҉_҉...