• 25 •

159 13 3
                                    

Chris zaplanował już coś dla chłopaków na następny dzień. Chciał zaprosić ich na randkę. Ale nie na taką byle jaką. Chciał aby chłopacy zapamiętali ją jak najlepiej więc przygotował romantyczny dzień dla ich trójki.

Bang wstał wcześnie rano zanim jeszcze wstali chłopacy i pojechał do miejsca którego właściwie nikt nie znał. Wieczorem to miejsce wyglądało przepięknie w dodatku przy zachodzie słońca.

Chan wziął ze sobą koc i sporo jedzenia oraz inne potrzebne rzeczy, przygotowanie tego zaczęło mu sporo czasu więc gdy skończył było już około 15. Chłopak wsiadł w samochód i pojechał do domu, nie obawiał się, że coś się stanie z przygotowaną przez niego niespodzianką bo nikt nie odwiedzał tego miejsca.

Chris po wejściu do domu od razu zobaczył złe miny na twarzach Changbina i Felixa ale wiedział, że to się zmieni.

- Oj no nie patrzcie tak na mnie, przygotowałem coś dla was

- Co niby?

- Nie mogę powiedzieć, ubierzcie się ładnie ale wygodnie i chodźcie

- No ale po co

- Nie zadawajcie tylu pytań, idźcie się przebrać - chłopcy już bez żadnego słowa poszli do pokoi i się przebrali i po kilku minutach wyszli już gotowi - Czekam w aucie a wy ubierajcie buty

Chris wsiadł do auta i czekał na chłopaków. Po chwili wsiedli do auta i Chan mógł w końcu odjechać. Gdy zbliżali się do celu chłopak kazał założyć im opaski które leżały z tyłu obok Changbina.

Gdy chłopak zatrzymał auto pomógł im z niego wyjść i zaprowadził ich obu za ręce, przeszli przez kilka krzaków i drzew i byli na miejscu. Do tego czasu zdążyło się trochę ściemnić więc widok był na prawdę niesamowity.

- Możecie zdjąć opaski - oboje ściągnęli opaski i na widok przygotowanego pikniku ze świecami zaniemówili

- Zapomniałeś ich zapalić - powiedział Changbin

- A NO TAK! - Chan od razu rzucił się w poszukiwaniu zapalniczki i gdy ją znalazł zapalił świeczki - Ale podoba wam się?

- Oczywiście Channie! Postarałeś się

- Mi też się podoba

- To fajnie, siadajcie

Chłopcy spędzili resztę wieczoru oglądając ładne widoki i dobrze się bawiąc w swoim towarzystwie. Ich relacja dopiero się zaczynała a można było już stwierdzić, że resztę życia spędzą w swoim towarzystwie pełnym miłości.

• KONIEC •

• Nothing matter • 2ChanLix •Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz