Amaya memuncung. Dia memeluk pinggang Emir. Dengan berketinggian 165, dia terpaksa mendongak untuk melihat Emir yang tingginya 189 cm.
Emir mengucup bibir Amaya yang memuncung sedari tadi. Dia membalas pelukan Amaya.
"Betul ke nak pergi ni?"
"Kerja, baby." Emir tersenyum.
Amaya mencebik.
"Aku dah lambat ni." Emir meleraikan pelukan.
"Aaaaa~" rengek Amaya.
Emir tersenyum lebar menampakkan lesung pipitnya. Dia mengusap rambut Amaya.
"Baby, jangan macam ni."
"Ow" Amaya mengundur ke belakang memberi ruang untuk Emir.
Dia hanya memandang Emir yang memasukkan bagasinya ke dalam bonet tanpa berniat untuk membantu.
Emir menutup bonet kereta. Dia pergi kearah Amaya. Emir menarik wajah Amaya, dia meletakkan jarinya di bibir Amaya.
"Bibir ni. Asyik cebik je. Gigit kang!" Dia menekan bibir Amaya.
Amaya menggigit jari Emir lembut. Emir meneguk liurnya. Matanya memandang bibir Amaya.
Amaya melepaskan jari Emir. Dia tersengih. Amaya menampar lembut pipi Emir beberapa kali.
"Hold yourself, abang.." Bisik Amaya menggoda.
Emir menjilat bibirnya. Dia memeluk pinggang Amaya.
"I think I can't lah, baby" Emir tersengih.
Amaya tergelak. Dia menampar dada Emir perlahan.
"Jangan mengada! Semalam dah dapat."
"Tak cukup. Baru 5 jam." Cebik Emir.
Amaya meluaskan biji matanya.
Emir tersenyum. "Just kidding. I know you're tired."
Emir mencium dahi Amaya. "Aku pergi dulu. Kalau dibiar tak pergi terus pula."
Amaya tergelak kecil. Dia menyalam tangan Emir.
Emir menunduk sedikit. Amaya terus mencium kedua belah pipi Emir.
"Kalau dah sampai bagitahu tau?" Pesan Amaya.
Emir mengangguk. Dia masuk kedalam kereta.
"Assalamualaikum"
"Waalaikumussalam"
..
Amaya menyentuh kepalanya. Dahi dia berkerut.Amaya berpaut di dinding supaya dia tidak terjatuh. Dia mencapai kunci kereta.
Amaya terus menghidupkan kereta usai dia masuk ke dalam. Sebelum keretanya bergerak, dia mencapai telefonnya dan menghantar pesanan kepada Emir.
Kereta terus meluncur di atas jalan raya. Amaya menambahkan kelajuan kereta bila terasa kepalanya semakin sakit.
YOU ARE READING
SEPERATE LOVE ║C
Romance"𝐈 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮" 𝐄𝐦𝐢𝐫 𝐇𝐚𝐫𝐢𝐭𝐡 𝖋𝖙 𝐀𝐦𝐚𝐲𝐚 𝐕𝐞𝐫𝐞𝐧𝐚 -𝐈𝐟 𝐭𝐰𝐨 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞 𝐚𝐫𝐞 𝐦𝐞𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐭𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫, 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐞𝐯𝐞𝐧𝐭𝐮𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐟𝐢𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐰𝐚𝐲 𝐛𝐚𝐜𝐤...