0.0

198 12 18
                                    

Junhan:Hadisenize ya geç kalacağız ilk günden.
Gaon:Tamam tamam, geldik. Sakın.
Jooyeon:Bana agresif olmadığınız bi günü söylesenize.
Junhan:Ben söylicem!
Gaon:Hayır ben!
Junhan:Ben söylicem!
Gaon:Ya hayır!
Junhan: Kes lan karbon!
Gaon: Salak, karbon değil benim adım! Gaon!
Jooyeon:Boş yapmayın da yürüyün biraz.
Gaon: Off her neyse. Eee sen neler yaptın Jooyeon anlatsana.
Junhan:Sanane benim kuzenimden, ne yaptıysa yaptı alla alla.
Gaon:Benim de kuzenim canım kuzenim.
Jooyeon:Yalnız çocuklar, ortalıkta falan da ağzınızdan kaçırırsınız, devamlı deyip durmayın şunu.
Junhan: Ay tamam tamam.
Jooyeon: Bişi diyim mi, ben şu okulun 'yeni zorbaları'nı merak ediyorum.
Junhan: Aman aman, etme etme. Bunlar zorba değil, işkence makineleri bunlar. O nası kavgaydı öyle abooo.
Jooyeon: Noldu ki lan?
Gaon:Ben anlatcam!
Junhan: Hayır ben!
Gaon: Yo ben!
Junhan: Tamam tamam sen anlat.
Gaon: Şimdi bi tane çocuk varmış, adı Seungmin miymiş neymiş tam hatırlamıyom, çocuğun telefonunu almışlar, çocuk da telefonu vermeyince çocuğun saçlarından tutup sürüklemişler, duvardan duvara vurmuşlar, yumruklara falan bulamışlar bebeyi. Bize buluşmazlar inş.
Jooyeon: Sanmam.
Junhan:Joo sanmam diyosa o iş öyledir. Her işte bi hyr vardır.
Gaon: Evt, her işte bir hyr vardır. Ama bizimkinde geleni de hep evt olduğu için garip gelmeye başladı sanki?
Junhan: Boş konuşma da önüne bak. Düşeceksin salak, şurda okula varmamıza 4 bina kaşmış, sakatlık çıkarma başımıza.

⧼⧼Junhan⧽⧽
Pislik Gaon'un son anda düşmesi beni delirtiyordu. Harbi salak bu.
Neyse, okula vardığımızda okulun zorbalarını gördüm. Yemin ediyorum varya, onlar kadar işkencecilerini görmedim.

O ne lan, işkenceci PUAHAHSKLSNPIYANS!! Neyse neyse, onlar çok katı ve acımasızlar. Bu yüzden hiçbirine yaklaşmaya kimse cesaret edemiyor. Okula girdiğimizde birkaç adım attılar bize doğru. Tam önümüzde durduklarında içlerinden birinin yanındakine mırıldandığını fark ettim. "Bu mu?" diğeri kafa sallayınca beyaz saçlı olan omuz attı bana. Pislik, sırıtıyordu birde. Çok komikmiş gibi gülüyorlardı yemin ederim ya. Psikolojim bozuldu. "Aman! Çok komik haha!"

Göz devirdim ve merdivenlerden çıktık. Biraz oyalandık, o sıra POPÜLER üçlünün yukarı çıkmasını izledim. Kendi katımıza gelince sınıfımıza girdik, ilkokul bebeleri gibi. "Önce ben giricem Junhan, ağla!" Onu ittirdim ve arkama bakarak koşmaya başladım. "Yoo ben kimim de ağlicam, asıl sen ağla-" birine çarpmıştım, düşündüğüm kişi olmasın, düşündüğüm kişi olmasın...

Ahh! Bayan Minjie, ona yakalandık beee, ohhh şükür. Kadını severim de niye kulağımı çekiyorsun arkadaş?
X:Napıyorsunuz bakayım?
Jh: Hocam sınıfa gidiyorduk ya biz"
X:Geç kaldınız hadi koşun bakalım.
Jh:Sağolun bayan Minjie
XHadi hadi

J:Vay anasını, bu nasıl hoca?
G:Hoca işte
Jh:Koş koş, geç kaldık

Kapıyı tıklatınca sınıfta erkek bir hoca olduğunu gördüm.
"Hocam geç kaldığımız için özür dileriz"
Hoca onayladı ve içeri girdik. Önde Gaon, arkasında ben benim arkamda da Jooyeon vardı. Kolumdan çekiştiriyordu. "Ben nereye oturacağım?" kulağıma doğru fısıldadı. Ben de hocanın yanına gittim bu sefer ben ona fısıldadım.
Hoca gözüyle önümü işaret edince onu oraya oturtarak arka sıraya geçtim. Boş bir dersti. "Lan Joo, bak bak. Şunlar o dediğimiz popüler çocuklar işte"
"Oyyyy şu kahveliyle beyazlı çok yakışıklıy-"
Kafasına vurdum.
"Sus!"
"Ayy tamam be. Sizin düşmanınızsa benim de düşmanım. Irz düşmanı hrrr."

Gaon'un bağırmasıyla bi sabır çektim. Neyseki kalabalıktan ve gürültüden sesimiz ayırt edilmiyordu.
"Irz düşmanı Icardiiiiiiiiiiii!!!!"
"Icardiiiiii, ayağa kaldırdı tribünleriiiiiiiiiiiiii"
"Icardiiiiiiiiiiiiii"
Hepsinin kafasına geçirince ellerimi kenetleyip doğruldum sıraya. "Şunlara bulaşmayın, size olur olan"
Joo kafa salladı. Zil çalmıştı,hoca da çıkmıştı zaten.

✰✰
Jooyeon:
Junhan'ların yanından ayrılmıştım, lavaboya girmek için. Çıktığımda ellerimi yıkamak için musluğa ilerledim. "Off çok yakışıklısın be Jooyeon off. "
Biraz kendimi övdükten sonra tam çıkacakken kapının kilitlendiğini fark ettim. "Lan açılsana" Biraz zorladıktsn sonra kapının arkasından gülüşmeler sesleri duydum. "Lan açın lan kapıyı, burdan çıkınca sizi mahvederim!!"
Sonra kapı açılmıştı ben de çıkmak için önümdeki çocuğu itmeye çalıştım ama itemedim. Tam tersi, o beni itti. O itince yere düşmüştüm. Biri kapıyı kilitledi diğeri lavaboya oturmuş sırıtıyordu diğeriyse bana doğru eğilmişti.
"Hayırdır? Çekil önümden"
"Yoo, nereye böyle?"
"Lan sana mı sorcam çekil"
"Ya bu Junhan'ın arkadaşları da amma hırçınmış ha"
"Öf kes be."

Göz devirdi.

Onu ittiğimde geri çekildim. "Peki çık. Çıkabilirsen elbet"
Kapıyı açmaya çalıştım. "Naptınız lan?!"
"N-ne? Açsana kapıyı!"
"Lan açılmıyo!!"
"Ne diyon lan sen?!"
"Ya vallaha açılmıyo!!"

Beyaz saçlı olan lavabodan atlayıp direk kapıya koştu beni kenara itip kendi açmaya çalıştı.
"Kahretsin..."
"Noldu?!"
"Bi dur Gunil bi dur offf!!"
"Açılmıyor işte!"
"Olamaz, lan ben onu camdan attım!!"
"Beynine sokayım senin!!"
"Bağırma bana Jungsu!"
"Nasıl çıkacağız?"
"Ne bileyim..."
"Bekleyelim"

✰✰

"Iyyy ben sizinle mi kaldım şimdi burda?!"
"Hıı bizle kaldın, biz de meraklı değiliz senle kilitli kalmaya"
"Yarab, bana niye bunları sayıyla gönderdin?"
"Kes be"
"Iyy"
"Senden güzelim"
"Aman, aman ben de ben güzelim dedim zaten"
"Eee napcaz?"
"Ne bileyim ben, bana mı soruyon?"
"Şşş, durun bi"

"Tanrım sanırım kurtuldum."
Yanlarından hemen ayrılıp açılan kapıdan koşmaya başladım. Beni köşede saf saf bekleyen ikiliye çaktırmamaya çalışsam da çakmadılar tabii ki ehe-

G:Hayırdır,nerdeydin?
J:Hiiç.
Jh:Biliyoruz Joo. Oyun yapma.
J:Ya şey-
Jh:Kanka sen suscan.
J:Tamam sustum.
Jh:Lavaboya gideceğini söylediğinde gelmedin uzun bi süre. Sonra kapıyı açmaya çalıştıklarında kilitliydi, duymadın sanırım. Sonra bi şekilde açtılar. İşte de
J:De?
Jh:Senin ne işin vardı onlarla?
J:Kilitli kaldık hep birlikte ohh mis.
G:Ne yaptınız?
J:Bişi diyim mi, taş kağıt makas oynadık, bi de bol acılı adana gömdük, üstüne bi de soğuk ayran içtik, bide Galatasaray maçı izledik.
G:Neeeeeeeeeeeeeeeeee???!!!
Jh:Salak ya, harbi salak!
G:Beni niye çağırmadınız?!
J:Lan gerizekalı, lavaboda kilitli kalınca ne yapabiliriz?!
Jh:Salak yok öyle bişi az beyin ya.
G:Off sevinmiştim ya..
Jh:Neyse neyse, bi da böyle bişi olursa haber ver bana.
J:Tamam.

~Chui Diana
✰✰

Hayırdır??/Odehan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin