0.5

37 8 9
                                    

"Sevdin mi lan?"
"Hııı sevdim. Çünkü ben yaptım. Tabi sevcem oğlum."
"Aynen aynen sadece çırpıp fırına sürdün abi, başka naptın?"
"Bana diyene bak, sen naptın lan?"
"Ne mi yaptım? O kadar malzemelerini ekledim ben. Ben tutturamasaydım bu kadar güzel olmazdı bi kere."
"Hııı anasının evladına bak sen."
"Anama ne laf edion lan?"
"Kes kes, sen benim anama söverken iyi, ben senin anama laf edince mi kötü?"
"Heeee öyle."
"Varya eğer senle bir daha laf dalaşına girersem,"
"Eeee??"
"... Öyle işte"
"Of salak"
"Hadi hadi, boş konuşma da toplayalım şurayı"
"Kalk da kendin topla."
"Kalkabilsem toplarım herhalde."
"Ya oha yani, aradan 2 gün geçti hâlâ mı acıyor abi?"
"Ulan sakat, daha dün oldu ya hani, senin peşinden gelecem diye vurdum ya hani, bir de üstüne dövüldüm ya hani, daha taze taze."
"Off, seni hangi akla hizmet evime aldıysam?"
"Almasaydın kardeş, ben mi dedim sana 'O. De lütfen beni evine al' diye. Almasaydın Allah Allah..."
"Napsaydım? Seni orda bıraksa mıydım?"
"Bilmem ama arkadaşların olsa öyle yapardı."
"Yaparlar mıydı, sanırım.."
"Evet yaparlardı. Hatırlatmak isterim, iki hafta önce bebeler Jisung'u sıkıştırdıktan sonra yardım edeyim derken benim de üzerime yürüdüler ya hani, sen de öyle saf saf izledin, güldün sonra."

Aslında üzerime yürüyene kadar bir sıkıntı yoktu, öylesine birbirimizle dalga geçiyorduk.

"O olayda benim alakam yok, tamam mı? Her ne olduysa Jisung yüzünden oldu, sen ona yardım etmesen sana da birşey olmazdı."
"Kelimelerine dikkat et, eğer Han'a yardım etmeseydim ne yapacaktınız ona? Hyunjin'in kollarına kendiniz mi teslim edecektiniz, al bunu döv, diye? Bunu mu yapacaktınız?"
"Biz yaparız da bundan sanane??"
"Bana mı ne? Hah, bana söylesene o size ne yaptı? Sırf Hyunjin'in oyuncağıymış diye siz de karışıyorsunuz. Ya bıraksanıza, kendi başınızı niye yakıyorsunuz?"
"Anlamıyorsun Junhan! Sen arkadaşını korumaz mısın??!"
"Eğer haksız yereyse korumam!!"
"O haksız değildi!"
"Evet haksızdı! Ya, offf!!"
"Hyunjin'i geçiyorum tamam mı? Onu geçtim, Jungsu ve Gunil birşey yapmadı!"
"Evet yaptılar O. De, yaptılar!"
"Ne yaptılar sana, söylesene!!"
"Ne yapmadılar ki?! O partide yalnız kaldığımda üzerime yürüdüler, yemekhane de Gaon'la birşeyler yiyeceğiz dediğimizde siz peşimizden geldiğinizde orda da yumruk yumruğa kavga etmedik mi? Ve daha sayamayacağım bir sürü şey ya..
Jooyeon'a sizin hakkınızda bir şey söylemedim, ama eğer böyle devam ederse bütün herşeyi anlatacağım ben. Sana birşey yaptılar mı, diye sorduğunda yapmadığınızı ve sizi daha fazla tanımadığımı söyledim ama bu kadarı da fazla. Gitmeyin ileri!"
"Arkadaşlarımın adını ağzına alma bir daha!"
"Alırsam nolur O. De? Hm, yine mi kavga ederiz yoksa?!"
"Ya anlamıyorsun, anlamıyorsun!! Ben onlar gibi değilim!!"
"YA NASILSIN O ZAMAN?! SENİN DE ONLARDAN FARKIN YOK!"
"EVET VAR HAN! BENİM ONLARDAN Bİ' FARKIM VAR! EĞER ORDA SENİ ÖYLE GÖRSELERDİ SENLE ALAY EDERLERDİ! SANKİ ONLARA HİÇ OLMAMIŞ GİBİ, SANKİ ONLARI HİÇ DÖVMEMİŞLER GİBİ!"

Bir şey demeden sadece dinledim.

"Seni orda öyle görselerdi, sana yardım mı ederlerdi sanıyorsun?! Yapmazlardı buna emin ol. Ama ben ne yaptım? Kendimi övmekten nefret ediyorum, kat ve kat. Fakat naptım ben? Onların asla ve asla yapmayavağı şeyi yaptım Han! Seni o yağmurun altında, tir tir titrerken bırakmadım, üstüne alıp evime getirdim seni, rahat edesin, bir yerin ağrımayasın diye!! Şimdi beni kötülüyorsun, onlarla aynı teraziye koyuyorsun beni!"

"Alışılmış artık Seungmin. Ne yapmamı bekliyorsun ki?"

"Sadece susup dinlemeni istemiştim senden... Beni dinlemedin bile, beni böyle yapan sensin..."

"Ben sana birşey yapmadım..."

"Evet yaptın, beni buna çevirdin sen..."

"Herşey o gün sinirimden dinlemediğim için mi...?"

Hayırdır??/Odehan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin