"Hey, ne yapıyorsun?!"
Kolundan tutarak elindekini düşürmeye çalıştım ama nafile. "Junhan, b-bırak şunu!!" Zorluyordu. Cidden nasıl bir durumdayız şu an? Bana vermemek için elini uzatabildiği kadar ileriye uzattı. "Seungmin! Bırak!"
En son Jooyeon'un Junhan'ın yüzünden tutup elindekini almasıyla kendini kasmayı bıraktı. "Sen ne yaptığını sanıyorsun?! Ne bu?!" Jooyeon elindekini Junhan'a gösterince Junhan birşey demeden sadece bakıyordu.
"Sen bana böyle mi emanetsin?! Teyzeme ne diyeceğim ben? Almaz beni eve bir daha, görüştürmez bizi! Delirdin mi sen Junhan?"
"Jooyeon ben...yani.."
"Tamam, sus. Bak bana."
Sesini alçalttığında Junhan'ın koluna girip, hep birlikte dışarıya attık kendimizi. Temiz havayı bulunca alabildiğim kadar oksijeni çektim içime. Yoksa az daha boğuluyordum orda ya!
Jooyeon Junhan'ın kolundan tutarken yere oturttu, bende yanlarına oturdum. "Ne oldu, anlat." Jooyeon'un demesine fırsat vermeden ben sormuştum. "Birşey yok Seungmin."
"Neden ağlıyordun o zaman?"
"..."
"Herkesi böyle kandırabilirsin ama beni asla, Han Hyeongjun. Söyle şimdi, ne oldu diyorum?"
"Ya şey, annem falan aramıştı da kavga ettik ondan yanii.."
"Emin misin pekii?"
"Evet, evet öyle."
"İyi."
Jooyeon böyle hemen kestirip atmama şaşırmıştı. "Ne! Delirdin mi?! Hemen peki tamamla olacak iş mi?" E bir bildiğimiz var herhalde. O söylemezse ben öğreneceğim tabii ki, bu da yalandı ki. "Okuldan kaçtığımızı annem duyarsa..öldürür beni..." Junahn'a döndüm, bir süre yüzünd baktım. "Eve dönelim, hadi."
"Olmaz! Yanii, annem kızar.."
"Bize gelirsiniz, ne olacak? Annene de birşey demeyiz zaten."
"Emin misiniz? Annen öldürür seni Junhan. Ona göre doğru karar ver ha. Sonra beni de yakar bu O.De, güven olmaz buna."
"Hani ısınmıştın bana?"
"Bilmen, belki yalan söylemişimdir."
"Jooyeon gece yatağının altındayım ona göre."
"Tamam;D"
"Azma."
"He kıskandı, kıskandın dimii!"
"Kes sesini!"
"Ya oyun yapio yaa."
Kuru bir öksürürkle dikkatleri üzerime çekmeyi başarmışken, bunu fırsata çevirip konuyu değiştirdim. "Ya da boşverin, takılalım."
"Nerede ya?"
"Öyle, aşağılara inelim, birşeyler içelim."
"Hesabı sen ödersen, olur."
"He fırsatçı."
"Ne oğlum, para zübbe O.De'den çıkacak ve ben bu fırsatı kaçıracak mıyım? Hem fakirim ben."
"Asıl fakir benim, kes sesini."
"Hayırdır?? Ne bu havalar alo?"
"Kanka sen suscan? Konuşma hakkın yok senin<3"
"Demokratik bir ülkede yaşıyoruz yalnız Joo. Benim seçme ve seçilme hakkım var!"
"Evet mesela dünyanın en şerefsiz insanı!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayırdır??/Odehan
RandomOkulun sevilen ve bir o kadar da kendini beğenmiş üçlüsü, okulun en sevilen ve masum üç öğrencisini fazla kıskanıyor ve bundan dolayı onlardan nefret ediyorlar. Geçmişten dolayı ne kadar sıkıntıları olsa da, Oh Seungmin Han Hyeongjun'a beslediği duy...