"TELL ME TELL ME! T-T-T-T-T-TELL ME!"
"TELL ME!"
"TELL ME!"
"Ne Jooyeon'a uçan tekme mi atayım?"
"Dedi az önce odada Junhan'ı öpe öpe sömüren ve sonra da kral mı kral padişah mı padişah osmanlı hükümdarı Lee Jooyeon'a yakalanan zübbe Oh Seungmin."
"Aptal."
"Ne Seungmin mi?"
"Dedi kendini bi bok sanan drama queen Lee Jooyeon."
"Tamam yeter kesin."
"Emret gönlümün padişahı!"
"Çüş."
"Yuh."
"Oha."
"Tamam kesin."
"Tamam kesin."
"Tamam kesin."
"Ciddiyim kesin şunu."
"Ciddiyim kesin şu-"
Dediğimi tekrar eden Jooyeon'a kısa ve sert bir rövaşata çektikten hemen sonra☺- bu bi' şakaydı tabii ki. Neyse, Jooyeon'a ufak ama cidden sert bir yumruk attığımda saçını başını yolmama engel hiç bir şey olmadığı için yere doğru yatırdım onu(😎). Yakasından tutup şu an yumruk atmamak için zor duruyordum tabii.
"Lan insene üstümden! Ogk, galiba nefes alamıyorum!"
"Apologize!"
"Ne?!"
"Apologize, apologize, apologize!!"
"Ne diyorsun Junhan! Türkçe konuş!"
"Salak, koreliyiz biz."
"Bu ficte türkçe konuşuyoruz ama! Türkçe meal!"
"Mal. Özür dile."
"Niye?!"
"Canım öyle istedi."
"Ya hayır!"
"Kanka sen suscan? Özür dile."
"Olm hayırdır noluo?"
Bizi es geçip mutfağa doğru adımlayan Seungmin'e ilk başta aldırmamıştım tabii. Ama hayırdır diye odaya girdiğinde üzerindeki suyu sırtımdan aşağı hiç pişman olmamışçasına şap diye boşalttıktan sonra ne yapacağımı şaşırmıştım.
"Ne bu gürültü ya?"
"Seungmin..."
"Efendim Jooyeon..?"
"Seungmin bence ayağını götüne vura vura kaçmalısın.."
"Deme.."
"Dedim bile!"
Jooyeon'a yumruk attıktan -😎- hemen sonra Seungmin'in yakasına yapıştım bile. Üzerine doğru hızla düştüğümden koltuğa düştük ikimiz de (👍🏻). Tabii bunu umursamayıp yakasından tutup bana doğru çekince sinirle bağırdım tabii. Öyle yatan ve önemli(!) bir işle uğraşan insanın başından aşağı böyle buz gibi soğuk su şap diye dökülür mü?!
"Yedim seni lan Seungmin. Hadi kaç kaçabiliyorsan!"
"Ya Junhan valla bi suçum yok ya!"
"He aynen aynen. Baban da öyle derdi."
"Ne?!"
"Diyorum ki, senin baban da güzeldir şimdi!"
Seungmin'in yakasındaki ellerimi ben çekmek istemezken, o çekmek için zorluyordu. Jooyeon'sa yerden kalkıp yanımızdan duvara sürtüne sürtüne sıvıştırıp kaçması, kapıyı sertçe kapatması sonucu anladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayırdır??/Odehan
De TodoOkulun sevilen ve bir o kadar da kendini beğenmiş üçlüsü, okulun en sevilen ve masum üç öğrencisini fazla kıskanıyor ve bundan dolayı onlardan nefret ediyorlar. Geçmişten dolayı ne kadar sıkıntıları olsa da, Oh Seungmin Han Hyeongjun'a beslediği duy...