Bastırarak söyledi cümlesini.
Yatağa oturduktan sonra gözleri gözlerimde gezerken fark etmeden yakınlaştı yüzlerimiz. Gözlerim yüzünün aşağısına gittiğinde o kadar güzel görünüyordu ki... Benden sonra o da bakmıştı. Sonrasında dudaklarımın aralandığını hissettim, fakat kapatmadım tekrar bilerek. O biraz daha yakınlaştığında aniden çalan telefonumla sıçradım, o da hızla kafasını geri çekti. Allanan yanaklarımla baktığımda ablam olduğunu gördüm."Efendim abla?"
"Hayır gitmedim."
"Her yerim ağrıyoo, okulda bacağımı vurdum."
"Hayır hayır, alma."
"Bir arkadaşımda kalıyorum."
"Birisinde işte."
"Sen tanımazsın yaa off!"
"Hayırdır?? Keyfimin kâhyası mısın? Sanane?"
"Ne var beh?"
"Hayır gitmeyeceğim."
"Halay çekecek halim yok ya, alt tarafı yatıp uyurum."
"Geçerim."
"Neyse lan, kapat hadehh. Dakkam bitiyoooo!!"
"Yiooo, sen ödersin kiii."
"Yiooo, senin yüzünden bitti, sen ödicen kardeş. Yok öyle."
"Taam kapat hadeh hadeh."
"Hııı sanadaaa.""Ablammış, kusura bakma."
"Yok bişey olmaz."
"Olamaz da zaten."
"He?"
"Hiç"
"Ahh, dur!"Ayağa hızlıca kalkınca korktum birden.
"Euzübillahimineşeytanirracim, Bismillahirrahmanirrahim. Lan sakat, napiyon? Altıma ettim. Bi an seni cinler çarptı sandım!! Sevinmiştim aslında ama korktum!!"Güldükten sonra masada duran ilaçlarla yanıma geldi. "Bunları iç, daha çabuk iyileşirsin. Hatta bekle, kremlerini de getireyim." diyip cevabımı beklemeden odadan çıktı. Sarah abla, yani Seungmin'in annesi ve Ryujin abla evde değillerdi. Sarah abla iş için, Ryujin ablaysa okul için evden çıkmışlardı. Fakat ikisi de birkaç saate dönerlerdi.
Çünkü Ryujin ablanın dersleri çok erken bitiyormuş, sadece üç saat, dün hep beraber konuşurken öğrendim. Tekrar elinde kremlerle gelmişti. "Oha kardeş, bir de Dove getirseydin. Bi o yok." Güldükten sonra kremleri sürmeye başladı yüzüme. "Yavaş sür, cildim değerli."
Göz devirdi. Yüzümü bitirdikten sonra "Al" dedi? "Niye? Sürsene işte." Sonra gözleriyle kısaca karnımı gösterdi. "Ben mi süreyim yani?" Yanaklarımın yandığını hissediyorum... Çok terledim... "S-senin çalışman gerek amele!"
"Bak sen şuna, bizim minik Han büyümüş de bizi amele belliyor. Adiii."
"Hep öyleydin, kes."
"Sen de hep miniktin?"
"Evet bende hep öyleydim. Kapa çeneni."Kremi sürme işini bitirdikten sonra aç olup olmadığımı sordu. Pek de aç değildim ama birşeyler yesek pek de fena olmazdı doğrusu.
"Offf, çok gerginsin. İç bi papatya çayı." Yine hafif olmayan tokatlarımdan attım. "Niye vuruyon olm?"
"Valla gaza geldim! Oğlum ben Aot izledim, dövüşlerim iyidir bak!"
"Niye vuruyorsuuuuunnn??!!"
"Yeonjun'a özel o bir kere!! Ne hakla kullanabiliyorsuuuunnn?!"
"Özür dilerim!! Acıktım ben!"
"Bende!"✰✰✰
"Aot izliyorum demiştin, anime seviyor musun?"
"Sevmek mi, bayılırım. Odamın duvarında bir sürü posterleri, fotoğrafları, kartları, stickerları ve bir sürü de fanartları var!!"
"Hangi animeleri izledin peki? Bitirdiklerin var mı?"
"Evet, oldukça fazla."
"Hangileri?"
"Meselaaa, Sk8 o harikaaa, sonraaa Angel Of Death, My Hero Academia o da süperdir, sonrasında Naruto ve Naruto Shippuden, üstelik Boruto'da var!"
"Eveeeet, Naruto serisi harikahh!!"
"Cidden çok güzeller. Sonrasında Hanako-Kun ve Sasaki And Miyano var-"
"Ne oldu?"
"Hiç ya.."
"Ee??"
"Neyse. Sonraaaa Haikyuu, One Piece, Castlevania, Suzume No Tojimari ve Uzumaki var. Hepsi birbirinden eşsiz..."
"Bende izlemiştim birkaç tane. Çok bitirmedim ama ya."
"Hangilerini izledin?"
"Senin saydıklarından Angel Of Death, Sk8 ve Naruto serilerinin yarısını izledim. Bir de Bnha. Onlar harici, Bleach, Banana Fish, Demon Slayer ve Attack On Titan bitirdim."
"Vay lannn, o kadar da az değilmiş oğlum! Çok bitirmişsin!"
"Seviyorum anime izlemeyi, sarıyor."
"Peki The Humans okudun mu?!"
"Aldım fakat, okuyamadım desem?"
"Okumalısın! Harika, istersen sana kitap alabilirim, eminim çok hoşuna gidecekler!!"
"Gerek yok ya, o kadar okuyamadığım kitap var kitaplıkta. Onları bitirmeliyim."
"Olsun! Benden hediye olur hem! Anı kalır!"
"Pekâlâ, seninle didişemeyeceğim, çekilmiyorsun:))"
"Ya şey!!"
"?"
"Mangaların var mı?!"
"Elbette!"
"Yemekten sonra birtanesini bile sana bırakmayacağım bak, görürsün."
"Okuyabilirsin, fakat tek şartla."
"Hıh, neymiş o?"
"Bende senin posterlerine çökerim."
"Anlaştık! Manga karşılığı poster ha?"
"Evet"
"Güzel karar."
"Hadi hadi, çok konuşma da şu keki çırp, on dakikadır orda duruyor."
"Çırparız prens beyy"
"Vaaay, prenses hanıma bak senn??"
"Bende ne marifetler var da, prens bey zorluyor işte."
"Çırp şunuuu."
"Taam, lan! Sen de şu sosu koysana! Yanacak!"
"Ananıııı"
"Anamı, karıştırma!"Kafasına hâlâ temiz olan çırpma teriyle vurduktan sonra önüme döndüm tekrar. "Sen çok kaşındın." Cümlesini bitirdikten sonra ona bakmak için kafamı çevirdiğimde avcunun içindeki unu yüzüme attı şerefsiz. "Gerizekalı!"
Ona bağırdıktan sonra ben de alıp saçına döktüm. "Yaaa, nasıl oluyormuş bakalıııım??" Şaşkınlıkla güldükten sonra ben de güldüm. "Kıpırdama" Elindeki unu yanağıma götürünce önce geri çekildim reflesken. Sonra geri aynı hizaya getirdim. Yüzüme kedi çizmişti. Ben de onunkine çizdikten sonra kameramı açıp fotoğraf çektim.
"Bunu Puppy'ye göstereceğim.."
"Bu Puppy kim?"
"Kedim"
"Ne ciddi misin? Kedin mi vardı senin?"
"Hmhm, çok şirin, böyle her renk!! Kahverengi, siyah, beyaz, sarı, turuncu! Çok güzel bir kedi!"
"Yaa, benim de var biliyor musun?"
"Nerede?"
"Şu an bir arkadaşımda, birkaç güne alacağım. Ama istersen kekimizi bitirdikten sonra bakmaya gidebiliriz."
"Sahi miiii??"
"Evettt!!"
"Gelince de mangalarına bakalım!!"
"Tamam bakalım!"
"Teşekkürler..."Ona sarılmıştım. Şu an kendime göre hayatımın en yanlış şeyini yapmış olmalıydım, sonuçta onunla defalarca kez kavga edip yumruk yumruğa girmiştik, kan kaybede kaybede yumruk atıyorduk birbirimize. Senden nefret ediyorum. Şu an bunu yapıyor olmak saçmaydı biraz, ama içimden geldi işte... Bir an kendimi huzurlu, ve güvende hissettim..
O'da bana sarıldı ve ayrılmadık bir süre.
Sen miydin bana, sarılmak mı istiyorsun? Rüyanda dahi göremezsin, diyen...?
Al işte, rüya bile değil...
~Chui Diana
✰✰
_________________________________________
Buse'nin isteği (çok ısrarlı) üzerine bu bölümü yazmaya karar verdim sjpwkslwnpwsmdkw.
minhoasigiyim
_________________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayırdır??/Odehan
RandomOkulun sevilen ve bir o kadar da kendini beğenmiş üçlüsü, okulun en sevilen ve masum üç öğrencisini fazla kıskanıyor ve bundan dolayı onlardan nefret ediyorlar. Geçmişten dolayı ne kadar sıkıntıları olsa da, Oh Seungmin Han Hyeongjun'a beslediği duy...