Jimin:ოთახიდეან ის გავიდა რომ ზედაც არ შემოოუხედავს,ძალიან ლმაზი და მიმზვიდელი გოგოა,აქამდე მას არ შევხვედრივარ ასე უშუალოდ ერთი ორჯერ კი მაქვს თვალი მოკრული მასზე.
მინდა,ის ჩემი იქნება ჯინი მიყურებს არ გირჩევ ძმაო ძაან რთული გოგოა ყვერებით გათრევს არ დაგინდობს და მას ასეთი ურთიერთობები არ იზიდავს. ჯიმინი:კი მაგრამ შენ საიდან იცი? სოკჯინი: ჩემ ძმაკაცმა გამოსცადა მისი დაკერვა სცადა, მაგრამ საწყალი საავადმყოფოში მოხვდა. ჯიმინი:სოკჯინის მონაყოლის შემდეგ უფრო დავინტერესდი მისით.
ჯიმინი:ორი დღე გავიდა რაც ჯეონი არ მინახავს არც დამკონტაქტებია.მობილური რეკვს დავხედე და ჯეონი იყო ვუპასუხე ძაღლი ახსენეო და გავიცინე რაა ასე მოგენატრე რომ სულ მე მახსენებ?
თვითონაც იცინოდა.შენ არ მომნატრებიხარ პასუხობს ჯიმინი აბა ვინ ჰკითხა ჯეონმა,აჰჰ შემეშვი დრო მოვა და გაიგებ. ახლა მითხარი რა გინდა ჯიმინ ძმაო არ გინდა გავიდეთ სადმე გავერთოთ?რატომაც არა კლუბში წავიდეთ გავერთობით გოგოებიც იქნებიან ვიცინი. მაშინ ახლავე ჩამოდი დროზე სახლთან ვფარ და წავიდეთ ჩემი პატარათი ვარ რამდენი ხანია ეს მანქანა არ მიტარებია კარგი 5 წუთში მანდ ვარ.
Jimin:ჯუეონი მოვიდა წავედით კლუბში რადგან დიდი ხანია არ დამილევია ღამის ცხოვრებას წლების წინ შევეშვი მარა რაღაცნაირად მომინდა გართობა.
შუქნიშანზე გავჩერდით ჯეონი იგინება ამდეენი ხანი რატომ ველოდებიო და ამ დროს მარია ამოგვიდგა გვერდით მაგარი Nisan GTR 35 ით იყო.
Maria:ავტობანზე მივდიოდი ნამჯუნს უნდა შევხვედროდი რასმდენი ხანია არ მინახავს,ის პოლიციელია და საქმეზე ქალაქიდან იყო გასული.და უცებ ვხედავ ჩემს ჩერჩეტ ძმას და გვერდით ამოვუდექი. შუშა ბოლომდე ჩავწიე და ვუთხარი აბა ძამიკო სად მიდიხარ?კლუბში ცივად მიპასუხა ჯეონმა რაო ძამიკო გაგაბრაზეს?სმირკ აკირული ვუთხარი.შუქნიშაქნი აწვალებს სიცილით თქვა ჯიმინმა და გამომხედა რა იყო ძამიკო ყოვლის შემძლე ჯეონს შუქნიშანზე გავლა არ შეუძლია ჰაჰ ძალიან სასაცილოა და სიცილი დავიწყე.
YOU ARE READING
🩸წითელი შურისძლიება/Red Reveng 🩸
Romance,,Jimini:ის ჩემი გახდება,თუ საჭიროა მისი ჯალათიც ვიქნები შურისძიებაში, რამდენად სისხლიანი და ჭუჭყიანიც არ უნდა იყოს ეს"მარიას აუცილებლად ხელში ჩავიგდებ.