Maria:აჰჰ ისე მტკიოდა მთელი სხეული ვერ ვინძრეოდი,გვერძეც კი ვერ გადავბრუნდი.
ტკივილები საშინელი იყო მიუხედავად იმისა რომ გამაყუჩებელი დავლიე.
ტკივილისგან არ მეძინა მხოლოდ დილით გამთენიის 4 საათზე დამეძინა ისიც ძლივს.
გამეღვიძა 12 საათია აქამდე არასდროს მძინებია,რაღაცსისველე ვიგრძენი საწოლში.
დიდი შავი ზპორტულებიი მეცვა ისიც იმიტომ ჩავიცვი რომ ძალიან მციოდა.
ავდექი გადავხადე საწოლს საბანი და რას ვხედავ სულ დასვრილია სისხლით.
ოო არა ჭრილობები გამეხსნა,მაგრამ იმ სპორტულზე დკდად არ ეტყობოდა სისხლი უბრალოდ სისველეს ვგრძნონდი.
Jimini:მაინტერესებდა აქამდე სად იყო მარია.ავდექი და ჩემს ოთახში წავედი რომ კამერები მემახა თუ რას აკეთებდა.
მაგიდას მივუჯექი,ლეპტოპი გავხსენი და ოთახის კამერა ჩავრთე.ისე ტკბილად ეძინა ანგელოზი გეგონებოდათ.
მაგრამ მალევე გაიღვიძა,წამოდგა და საწოლს საბანი გადახადა,დავინახე სისხლი.
აუ პატარა წითელი პეპლები მოფრინდნენ შენთან?თან ჩავიცინე.
მარია უცებ სააბაზანოში შევიდა.ვიფიქრე ქვედა ტანი უნდა გაესუფთავებინა და სააბაზანოს კამერაზე არ გადამირთავს.
ვიფიქრე როგორ დგას შიშველი და როგორ სუფთავდება.რომ იცოდეს რომ ამ ყველაფერს ვუყურებდი.
არ მოეწონებოდა.ამიტომ ლეპტოპი დავხურე და დაბლა მისაღებისკენ გავეშურე.
Maria:სასწრაფოდ უჯრებს ვეცი და გამოღება დავუწყე ჭრილობის შესახვევ ნაჭერს ვეძებდი.და ძლიივს ვიპოვე.
ამოვიღე იქვე დავჯექი კედელს ზურგით მივეყუდე და შეხვევა დავიწყე.
ფეხს რომ დავხედე ჭრილობა სულ გაშავებული იყო შიგნიდან ეს არ მომეწონა.ამიტომ გადავწყვიტე ექიმთან წავიდე ოღონდ კლინიკაში არა ერთ ადამიამს ჩემი ვალი აქვს და მასთან.
YOU ARE READING
🩸წითელი შურისძლიება/Red Reveng 🩸
Romance,,Jimini:ის ჩემი გახდება,თუ საჭიროა მისი ჯალათიც ვიქნები შურისძიებაში, რამდენად სისხლიანი და ჭუჭყიანიც არ უნდა იყოს ეს"მარიას აუცილებლად ხელში ჩავიგდებ.