6

41 2 0
                                    

არააა არააა მია
ტირილით ვიღვიძებ,საშინელი სიხმარი ვნახე, ავდექი კამოდი უჯრა გამოვაღე და დამამშვიდებელი ორი აბი ჩავიდე პირში და იქვე დადებული წყალი მივაყოლე.

სარკისკენ წავედი დავდექი მის წინ და რას ვხედავ,მონსტრს ვგავარ თვალები ჩაწითლებული და დასიებული მაქ.

მთლიანად გაყინული ვარ.ვიფიქრე თბილი აბაზანა მიშველიდა მაგრამ შევცდი,აბაზანაში ვარ სარკეს ვუყურებ და ჩემს თავს ვუყურებ.

აქამდე როგორ დაეცი მარია.
ჯუნი მართალი იყო როცა მითხრა რომ შურისძიება მანადგურებდა.

კარგი მე ხომ ძლიერი ვარ გავუმკლავდები.

ჩავიცვი და დაბლა ჩავედი.დილიდან გათიშული დავდივარ.თითქოს ჩემი სული სხვა სამყაროშია,ჩემი სხეული კი ჩემი ძმის სამზარეულოში დაბოდიალობს.

დავდიოდი,დავდიოდი,მეც არ ვიცი რატომ უბრალოდ არ მინდოდა მათ ჩემი დასიებული და ჩასისხლიანებული  თვალები ენახათ.

ჩემს თავს ვეღარ ვცნობ ნუთუ ასე მალე დავმარცხდი.

კი დავმარცხდი ჩემს თავთან ბრძოლაში.ჩემ ბნელ მხარემ მაჯობა.

არაფრის ჭამა არ მინდოდა.უბრალოდ მინდოდა რამე დამელია.

Jimini:დავინახე მარია როდესაც მაღლიდან ჩამოვიდა.სულ გაფითრებული იყო,ტუჩებზე ლურჯი ფერი დაჰკრავდა და უმისამართოდ აქეთ იქით დადიოდა.

თითქოს თვითონაც არ იცოდა რა უნდოდა.

ვუძახი მაგრამ ხმას არ მცემ შეტრიალებულია და სამზარეულოს უჯრებში რაღაცას ეძებდა.

ჯეონიც გაკვირვებული უყურებდა.

Maria:არ ვიცი დღეს რა მოხდა.
ღვინის ბოთლი ჩამობიღე ამ დროს უკნიდან ვიღაცის ხელები ვიგრძენი შემოვბრუნდი და ბოთლი გამივარდა.

სულ დავისვარე,ხელში კი ჯიმინი შემრჩა.

Jimini:მარია რა გჭირს?კარგად ხარ?

 🩸წითელი შურისძლიება/Red Reveng 🩸Where stories live. Discover now