26

37 4 5
                                    

Maria:არ ვიცი რა ჯანდაბა მოხდება მომავალში.ჯიმინი მუდამ ჩემს გვერდითააა.მამხნევებს და მაგრძნობინებს რომ  ვუყვარვარ.

არ ვიცი არაფერი,  მაგრამ ერთი ვიცი მე ჩემს ოჯახს არ დავკარგამ,მეორედ.

ქორწილიდან 5 დღე გავიდა და მაინც მომხდარზე ვფიქრობ,ჯერაც ვერ ვიჯერებ რომ მას ძმა ყავს,ნახევარ ძმა თან რომელის არსებობაც არც კი ვიცოდი.

დილას ვიღვიძებ,უფრო სწორად ტელეფონი მაღვიძებს ვიღებ და ბოხი ხმა მესმის.მივხვდი რომ ჯონგ გილი ოყო.

რა გინდა?ეგ არ გეყო რაც დაგმართე?

__აჰჰ ჩემო პატარავ,ძალიან მეწყინა ეგეთი საქციელი არ ველოდი,ჯერ კიდევ მტკივა ჭრილობა.პატარავ მარტო შენ შეძლებ ამის მორჩენას შენი ლამაზი კვნესით.

გეფიცები ჯონგ გილ. არ გაცოცხლებ.ჩემთან ასეთ ლაპარაკს არ შეგარჩენ.

__კარგი პატარავ.მაშინ შევხვდეთ და დავილაპარაკოთ ყავა დავლიოთ.არაფრის შეგეშინდეს არაფერს დაგიშავებ.ჩემთვის მჭირდები.

სად მოვიდე.ნაბიჭვარო შენი  ვის უნდა ეშინოდეს.

__აჰჰ ანუ არ გეშინია,არ გეშინია რო ჯერ არ დაბადებულ ბავშვს მოგიკლავ?ან პარკ ჯიმინს.

გიყვარს ხოოომ?

ნაბიჭვარო მისმინე,არ გაბედო ჩემი დაშანტაჟება.გაგანადგურებ.არ გაცოცხლებ.მიწიდან ამოგთხრი და არ გაგახარებ.

___დამშვიდდი საყვარელო შენთან უბრალოდ ლაპარაკი მინდა.დავილაპარაკოთ.ახლავე  შევხვდეთ.

კარგი ახლავე გამოვალ.დავილაპარაკოთ.

Maria:არამზადა როგორ ბედავ.

ჯიმინს არ ვეტყვი ხელს შემიშლის,მარტო არ გამიშვებს.

ამიტომ სიმართლის დამალვა მომიწევს,კი შეიძლება რომ ეწყინოს მაგრამ  რა ვქნა.

უნდა წავიდე,უნდა გავარკვიო მიზანი თუ ჩემთან რა უნდა,დარწმუნებული ვარ მარტო თეჰიონის სიკვდილის გამო არ დაბრუნებულა.

 🩸წითელი შურისძლიება/Red Reveng 🩸Where stories live. Discover now