Maria:ოხ თეჰუიონ ნუ აზვუადებ ერთადერთი ვისაც მოენატრე უს მიქელაა რომელიც გელოდება როდის გაგაცილებს უჯანასკნელ გზაზე.
Kim:პატარა ძუკნავ როგორ ბედავვვვვ.
Maria:ოხხხ გაბრაზდიუიი,კიიიმ შენ ნერვებს შენ თუ არ მოუბრთხილდი აბა ნე სულ ფეხებზე არ მკიდია.
სიცილი დავიწყე და გადავწყვიტე მუს ნერვებზე თამაში.რაც დამიჯერეთ საუკეთესოდ გამომდის.
Kim:იცოდე ინანებ პატარავ.
Maria:რას ვინანებ შენს მოკვლას?რაღაც არ მგონია.
კიდევ ვიცინი.Kim:ნუ იცინი ბოზო.
სიცილს უფრო ვუმატე,აჰჰჰ ანუ მიბრძანებ კიდეც.
შენ გეტყობა ამდენი ხნის მაინძილზე მაინც ვერ გამიცანი,ჩემი თავის ბრძაბელი მე ვარ და მე ვიქნები მუდამ.
შენ ვერ მიბრძანებ რა უნდა ვქნა.კარგი საყვარელოოო.
ისევ ძირს ვზივარ კედელს ზურგით ვეყუდები და აგდებით ვესაუბრები.Kim:გათამამებულხარ პატარავ.და მომწონს. ასე უფრო გავერთობით.
Maria:თეჰიონ აქ ვინც ერთობა მარტო მე ვარ ამას ვერ ხვდები თუ მართლა დადებილდი.
ვიცინი.Kim:როგორ ბედავ.
საყელოშიმომკიდა ხელი და ამაყენა.
კიმ როგორც ჩანს მაინც ვერგამიცანი.
თუ გგონია რომ ისევ ის ვარ, ძალიან ცდები.
Kim:და მაინც ვინ ხარ?მე ყველაზე კარგად გიცნობ ვინც ხარ.
შენ არ შეგიძლია ადამიანისთვის ზიანის მიყენება,სუსტი ხარ,და უძლური.
Maria:ძირს დამაგდო.და ასეთი დარწმუნებული რატომ ხარ რომ ისევ ის ვარ ვისაც სამი წლის წინ იცნობდი?
კიმ მოდი ერთ პატარა საიდუმლოს გაგიმხელ.იმიტომ შევიცვალე რომ ჩემი ძველი ვერსია ძალიან სუსტი იყი.
Kim:გასაგებია მაგრამ,გვერძე ვინ გყავს,ძმა რომელმაც დაგიკიდა,ჯიმინი რომელიც მუდამ გღალატობს თუ ჯო რომელსაც შენთან მარტო სექსი უნდა ჰაა?
YOU ARE READING
🩸წითელი შურისძლიება/Red Reveng 🩸
Romance,,Jimini:ის ჩემი გახდება,თუ საჭიროა მისი ჯალათიც ვიქნები შურისძიებაში, რამდენად სისხლიანი და ჭუჭყიანიც არ უნდა იყოს ეს"მარიას აუცილებლად ხელში ჩავიგდებ.