Maria:აააა ამდენი ხნის შემდეგ ისევ ტირილით ვიღვიძებ.მაგრამ უკვე შევეჩვიე.
ჩემს თავს კითხვებს აღარ ვუსვამ თუ რატომ მტკივა ასე,და ათასი სისულელე.
მხოლოდ ის ვიცი რომ როდესაც კიმ თეჰიონს ჩავაძაღლებ გამივლის.
რაც არ გკლავს გაძლიერებს.
გადავწყვიტე გარეთ გამესეირნა,ქალაქში გამევლო თუ რა ხდებოდა.
ამიტომ ჩავიცვი შავი შარვალი და დიდი შავი ჟაკეტი.
დაბლა ჩავედი და მისაღებში.ბიჭები ისხდნენ.ჯეონმა როგორც ყოველთვის გამომკითხა სად და რატომ მივდიოდი.
რა თქმა უნდა არ მითქვამს რომ თეჰიონზე ახალი ამბების გასაგებად მივდიოდი.
გამოვედი სახლიდან ჯუნიც უნდა მენახა მაგრამ მკვლელობის საქმეზე იყო გასული.
ქუჩაში მივსეირნობდი როდესაც მომინდა ჯუნთან წავსულიყავი.წავედი და დანაშაულის ადგილას მივადექი.
ჯუნუ ჩაცუცქული იყო და სისხლის ნაკვალევს აკვირდებოდა.ღმერთო აქ მაგარი გაწევ გამოწევა იქნებოდა ხმამაღლა ვთქვი,ჯუნი მომიბრუნდა და მითხრა ორი გოგონა დაჩეხესო.
და ხელი ზეწარ გადაფარებულ ცხედრებზე მიჩვენა.მუვედი ავხადე და საშინელ დღეში იყვნენ.
Jun: ჯერ გააუპატიურეს და შემდეგ დაჩეხეს.
სახე შემეცვალა უკვე მივხვდი ეს ვისი გაკეთებულიც იქნებოდა.
Mari:ის იყო არაა.
Jun:სავარაუდოდ მაგრამ კვალი არ არის ზედმიწევნით იდეალურად არის გაწმენდილი ყველაფერი.
Maria:ღმერთმა დასწყელოს,მერამდენი ადამიანი უნდა შეეწიროს ვითომ და მის გართობას.
ცოტა ხმამაღლა მომივიდა.
შენ კიდევ გინდოდა გავჩერებულიყავი,ამის შემდეგ როგორღა გავჩერდე.
ჯუნი ისევ ჩაკუზული იყო შავები ეცვა და მაგარი საათი ეკეთე.
ჯუნ ძმაო ისეთი სექსუალური ხარ მეგობრები რომ არ ვყოფილიყავით უეჭველი ხელში ჩაგიგდებდი.
YOU ARE READING
🩸წითელი შურისძლიება/Red Reveng 🩸
Romance,,Jimini:ის ჩემი გახდება,თუ საჭიროა მისი ჯალათიც ვიქნები შურისძიებაში, რამდენად სისხლიანი და ჭუჭყიანიც არ უნდა იყოს ეს"მარიას აუცილებლად ხელში ჩავიგდებ.