Maria:მშვენივრად ვიყავი,თუ არ ჩავთვილთ ხელს და ფეხს რომელიც ფაჭრილი მქონდა.
ცოტა მტკიოდ,ისე საშინლად არა ეომ ჩემთვის რაიმეში ხელი შეეშალა.ცოტა ხანში თეჰიონი შემოვიდა ოთახში.
დაიხარა და მითხრა.
Kim:აბა ძვირფასო თავს როგოე გრძნობ?შემთხვევით ცოტა პარალიზებული ხომ არ ხარ?
ცოტახანში გავერთობით პატარავ შენ და მეეე მარტო.
Maria:წამივდექი,იციი არამგონია რამე გამოგივიდესკიმ თეჰიონ.
ჩემი ასე დანახვა გაუკვირდა აშკარად არ ელოდა.
რა გაგიკვირდა.გეგონა მუხლებში ჩაგუვარდებოდი და შეწყალევას გთხოვდი?
კარგი რააა ნუ მაცინებ!
Kim:კიი რადგან ის ასე მოიქცა.
შენი ბუნძური პირიდან,მისი სახელი აღარ ახსენო.კედელს მუვახეთქე და ყელში ვუწერდი.
Kim:ხოოო მართლა კიდევ მაქვს შენთვის სურპრიზი,წეღან სად გავჩერდით?
ძლივს ამოილაპარაკა.
უკნიდან ხმა მომესმა ეს მიას ხმა იყო უკან შევტრიალდი და დავინახე მია და თეჰიონი.
მია დაჩოქილია და ევედრება რომ გაუშვას.თეჰიონი კი მისით ერთობა და იყენებს.
აიძულებს რომ მინეტი გაუკეთოს,თან ტირის თან ბრძანებას ასრულებს,თეჰიონი კი ურტყამს სახეში.
შემდეგ საწოლზე დააგდო ტანსაცმელი გახადა და მისი გაუპატიურება დაიწყო ეს ჩემთვის ბოლო წვეთი იყო.
ვეღარ მივითმინე და მყხლებზე დავეშვი,მისი ყვირილი.მისი ვედრება რომ დაენდო და გაეშვა.
და ის რომ მე მელოდებოდა და მუდმივად კარისკენ იყურებოდა როდის გადავარჩენდი.
ამდენი ვეღარ მივითმინე და ტირილი დავიწყე,მისი ყვირილი განწირული კივილი რომ სტკიოდა და გაჩერებულიყო ბოლოს მიღებდა.
YOU ARE READING
🩸წითელი შურისძლიება/Red Reveng 🩸
Romance,,Jimini:ის ჩემი გახდება,თუ საჭიროა მისი ჯალათიც ვიქნები შურისძიებაში, რამდენად სისხლიანი და ჭუჭყიანიც არ უნდა იყოს ეს"მარიას აუცილებლად ხელში ჩავიგდებ.