Maria:გაბრაზებულიი ვიყავი,გზაზე მივდიოდი და ცოფებს ვყრიდი.
როგორ შეეძლო ამის თქმა.
სახლში გამწარებული მივედი.ლიზა კი გახარებული მისაღებში დამხვდა თავის ოთახში შდმათრია და ლაპარაკი დაიწყო.
Liza:მარიაააა,მარიაააა,შენთვის სიურპრიზი მაქვს,გითხრაააა.
Maria:დროზე მითხარი ნერვებზე ვარ არ მინდა რამე გაწყენინო.
Liza:მარიაა მალე მამიდა გახდებიიიი
და ბედნიერი თვალებით მიყურებდა.მოიცა რააა მამიდა გავხდებიიი.მაგარია გილოცავ და ხტუნაობა დავიწყეთ ხელი ხელ ჩაკიდულებმა.
კი მაგრამ როდის მოასწარით.მოიცა არ მითხრა არაფერი,თქვენი კვნესა რო არ მაძინებდა ზუსტად მაშინ.
ძალიან კარგია ლიზა გილოცავ,მართლაც გამახარე,და ჩემ ძმამ იცის?
Liza:არა ჯერ მისთვის არ მითქვამს,მეც ახლა გავიგე.
წამოდი მაშინ უთხარი რაღას უცდი,გაუხარდება.
დაბლა ჩავედით მისაღებში,ჯიმინი
მოთრეულა მისი დანახვაც არ მინდა.
მძულსლიზამ ჯეონს უთხრა ჯეონს ისე გაეხარდა ლიზა აიტაცა ჰაერში და დაატრუალა.
მე ბედნიერი ვიყავი მათი სიხარულით და ღიმილით ვუყურებდი.
ჯიმინი კი მე მიყურებდა,რა უფლებით მიყურებს,მას ზედაც არ ვუყურებ არც ვაგრძნობინებ რომ ის,იქ,რამეს,წარმოადგენს.
Maria:კარგით გვრიტებო,სულ სვეელი ვარ,მცივა და თბილი ლოგინი მიხმობს ძილინებისა.
კარგადდდ.
ჯერ ძალიან გბიანი არ იყო 9 საათი იყო მაგრამ სანამ ცხელ შხაპს მივიღებდი 10 იც გახდენოდა და დავიძინებდი.
კი მართალია ეგრე ადრე არ ვიძინებ ხოლმე მარა დღეს განსაკუთრებულად დაღლილი ვარ.
სააბაზანოში შევედი ვისიამოვნე შხაპი მივიღე და როდესაც სააბაზანოდან გამოვედი ჩემი ოთახის შემოსაავლელი კარები დაიკეტა.
YOU ARE READING
🩸წითელი შურისძლიება/Red Reveng 🩸
Romance,,Jimini:ის ჩემი გახდება,თუ საჭიროა მისი ჯალათიც ვიქნები შურისძიებაში, რამდენად სისხლიანი და ჭუჭყიანიც არ უნდა იყოს ეს"მარიას აუცილებლად ხელში ჩავიგდებ.