Maria:დილას გავიღვუძე დაბლა ჩავედი.ანაა სამზარეულიში ტრიალებდა არაჩვეულებრივი სუნი იდგა.
ჯუნი გაწყობილ მაგიდასთან იჯდა და მთავარ კერძს ელოდებოდა.
უჰჰჰ ჩამოვუსწარი რა სასიამივნო სუნია.მაგიდასთან დავჯექი.
Anna:სულ რამოდენიმე წამიც და მზადააა.
Maria:ჯუუნ ის არაჩვეულებრივი ცოლი იქნება.გაუბრთხილდი.
ჩავჩურჩულე მაგრამ აშკარად ანამაც გაიგო და გაიღიმა.Anna:აი მზადააა.
საწმელი მოიტანა და მაგიდაზე დადო სუნი შევიგრძენი თუ არა მაშინვე გულის რევის შეგრძნება დამეუფლა.
უკაცრავად ერთი ეგღა ვთქვი და საპირფარეშოსკენ გავიქეცი.ანაც უკან გამომყვა.
თმას მიჭერდა და ამბობდა.
Anna:ჩემო საყვარელო არაუშავს,ორსულობისდროს ნორმალურია.
რათქმა უნდა მან იცის ის ხომ ექიმია.
Jun:მარია საპირფარეშოში გავარდა,გული ერეოდა. ანაც უკან გაედევნა.რა ჯანდაბა დამართა იმ ბიჭმა ამ გოგოს სულ შეიცვალა თბილი და კეთილი გახდა.
Maria:ყველაფერა მივრჩი ხელებს ვიბანდი და ანას შევხედე.არ გეწყინის საჭმელს მართლაც კარგი სუნი ჰქინდა უბრალიდ უეცრად პირღებინება დამეწყო.
Anna:არაუშავს ჩემო კარგო.ეს ნორმალურია,თუ გინდა წამოდი ჩემთან კლინიკაში და ანალიზები გავიკეთოთ.
Maria:არა მადლობა ხომ იცი რომ სააცადმყოფოები არ მიზიდავს.
Anna:კარგი მაშინ რიდესაც მოგინდება ნევისმიერ დროს შეგიძლია მოხვიდე.
ხო და დაუმახსსოვრე ალკოჰილს თამბაქოს და ბაიკის ტარებას მოერიდე ეს ბავშვს ავნებს.
Maria:კარგით ექიმო.სიცილით ვუთხარი.
დაბლა ჩავედით სუფრას მუვუსხედით საუზმეს მივრჩით მადლიბა გადავუხადე ანას და ჯუნს და კლინიკუსკენ გავემართე.
YOU ARE READING
🩸წითელი შურისძლიება/Red Reveng 🩸
Roman d'amour,,Jimini:ის ჩემი გახდება,თუ საჭიროა მისი ჯალათიც ვიქნები შურისძიებაში, რამდენად სისხლიანი და ჭუჭყიანიც არ უნდა იყოს ეს"მარიას აუცილებლად ხელში ჩავიგდებ.