3

56 4 2
                                    

Maria:კიმ თეჰიონი ის ჩემი მოსისხლე მტერია.ყველაფერს გავაკეთებ რომ ისიც ისე  დაიტანჯოს როჰორც მე ვიტანჯებოდი.მას ჩადენილს არასდროს არ ვაპატიებ.

3 წლის წინ 

მე,მია და თეჰიონი ჩვენ საუკეთესო მეგობრები ვიყავით,მაშინ 19 ის ვიყავი თეჰიონი კი ოცის მიაც ჩემი ტოლი იყო.

ერთად კარგად ვერთობოდით.მაგრამ ერთხელაც სახლში მივედი და მამაჩემმა მის კაბინეტში მიხმო,მეც უპრობლემოდ შევედი,დამჯდარიც არ ვიყავი რომ ეგრევე მომახალა რომ მე უეჭველი თეჰიონს უნდა გავყოლოდი ცოლად და თითქოსდა დამამშვიდა რომ თეჰიონი ამის წინააღმდეგი არ იყო.

მე და მამაჩემს კარგი ურთიერთობა არ გვქონდა  და არც არასდროს გვქონია.რადგან ის ცივსისხლიანი მკვლელი იყო რომელიც ყველას იყორებდა რომელიც გზაზე გადაეღობებოდა.

ისე გაწირავდა ადამიანს თითქოს ნივთი ყოგილიყოს.

მე ქორწინების წინააღმდეგი. ვარ ვთქვი ხმამაღლა.არ მადარდებდა რას მიზამდა მე ჩემს მეგობარს ცოლად არ გავყვებოდი მარტო იმიტომ რომ კომპანიის ხალხს და მას ასე აწყობდათ.

ეს ვთქვი და ოთახიდან გამოსვლა დავაპირე, უკან კი ეს სიტყვები მომაძახა ,,გამოუსადეგარიხარ შეცდომახარ შენს ძმას რატომ არ გავხარ"

მართალია მასთან ახლოს არ ვყოფილვარ მაგრამ ის მაინც მიყვარდა ყველაზე მეტად და ამაყი ვიყავი იმით რომ მისი ქალიშვილი ვიყავი,მაგრამ ამ სიტყვებმა გამტეხეს,გამანადგურეს და უკანასკნელი იმედიც კი დამილარგეს მამას უფრო მეტად რომ დავახლოებულიყავი.

იმ ოთახიდან ცარიელი გამოვედი პირდაპირი მნიშვნელობით,საერთოდ აღარაფერს ვგრძნობდი.

უფრო სწორად ვეღარაფერს მე იმ დღიდან გავტყდი გავნადგურდი და ჩემი ფეხზე დაყენება არამგონია ვინმემ შეძლოს.

ისე რა არის არაა ყოველთვის გოგონები იმას ცდილობენ რომ მამისგან დაფასება შექება და შემჩნევა დაიმსახუფონ რადგან როდესაც ძმაც გყავს მამები ყოველთვის მათ  უჭერენ მხარს და მათით ამაყობენ.

 🩸წითელი შურისძლიება/Red Reveng 🩸Where stories live. Discover now