18

38 3 6
                                    

Maria:ჯუნ მე მზად ვარ.ყველაფრისთვის დიდ მადლობა ყველაფრისთვის.

ყველაზე მეტად შენ გენდობოდი და გენდობი კიდევაც.მიყვარხარ ძმად გთვლი.

ანას აკოცე ჩემს მაგივრად ბედნიერებას გისურვებთ.ძმაო ეგ გოგონა არ დაკარჰო მან შვილები უნდა გაგიჩინოს და ის შრნი ცოლი უნდა გახდეს.

ორივე მიყვარხართ და ბედნიერებას გისურვებთ, მიყვარხარ ძმაო.

Jun:ამას ისე რატომ ამბობ რომ თითქოს მემშვიდობები?შენი დაკარგვა არ მინდა ჩემო პატარავ.

ნამჯუნს თვალებში ცრემლები ჩაუდგა და მისი თვალები მევედრებოდა რომ არ წავსულიყავი.მაგრამ სხვა გზა არ მქონდა.

არ ვიცი ნამჯუნ შეიძლება ეს ჩვენი ბოლო შეხვედრა იყოს,არ ვიცი რა მელის არც ის ვიცი თუ საერთოდ გადავრჩები.

უბრალოდ გამიხარდება თუ რამე დამემართება, აჰჰ ცრემლებს ვერ ვიკავებ,სასაცილოა არადა ტირილით არ მინდოდა დაგმშვიდობებოდი.

თუ რამე დამემართება დამპირდი რომ უჩემოდ გააგრძელებ ბედნიერ და ხანგრძლივ ცხოვრებას.

და შენს შვილებს მოუყვები როგორი დეიდა მარია ყავდათ,მათი ნახვა მინდოდა მაგრამ ვერ მოვასწარი.

ასე რომ შენ გააცანი მათ ჩემი თავი კაი ნამჯუნ,ქვედა ტუჩი მიცახცახებდა და ვტიროდი.

უხმოდ ვტიროდი ნამჯუნი კი ცდილობდა რომ ცრემლები ჩაეყლაპა მაგრამ არგამოსდიოდა.

უნდა დამპირდე რომ დიდიხანი არ იტირებ,არ ჩაიქნევ ხელს ყველაფერზე და სიცოცხლეს გააგრძელებ.

დამპირდიიიი ნამჯუნ.დავიყვირე.დამპირდი გთხოოვ დამპირდი,თორემ წასვლას ვერ შევძლებ.

მივედი მასთან და ჩავეხუტე თვითონ ძალიან მეხუტებოდა ისე რომ ლამის გამჭყლეტდა.

ხელი ჩემს თავზე ედო,მეორე ხელი კი ბეჭებზე ესვენა და მთელი ძალით მიჭერდა.

 🩸წითელი შურისძლიება/Red Reveng 🩸Where stories live. Discover now