25

40 3 3
                                    

Maria:კიიი შეიძლება ლიზა მართალი იყო რომ ბაცშვი და ოჯახი შემცვლის მაგრამ ამ ყველაფერმა დამააუსტა.

ალბათ იმიტომ რომ დასაკარგი მაქვს ბევრი,ადრე ყველაფერი ფეხებზე მეკიდა ვიყავით მარტო მე,ჩემი პრობლემები.მაგრამ ახლააა..

ახლა ყველაფერი რადიკალურად სხვანაირადაა ორსულად ვარ ბავშვს ველოდები და მყავს გვერდით საყვარელი ადამიანი.მათ დაკარგვეს ვერ გადავიტან.

არ ვიცი რამ შემაშინა კიმ ჯონგ გილის დაბრუნევამ თუ იმან რომ რაღაც არასწორად წავა და უსევ ყველაფერს დავკარგავ.

არა ამას ვეღარ გადავიტან,არა ასე არ წავა დანებებას არ ვაპირებ.არა აღარ ცაპირებ იგივე შეცდომა დავუშვა რაც წარსულში.დათმობას არ ვაპირებ.

მშციდობა არ უნდა ჰო და ომს მიიღებს.

დილით ადრე გავიღვიძე,მშიოდა ლიზა და ჯეონი სახლში დაბრუნებულან სამზარეულოში ფუსფუსებენ.

დაბლა ჩავედი,მშია ხალხო რას ამზადევთ?

Jeon:რა იყო ბიჭლძიას პატარას მოშივდაა??

ხოო ჯეონ მოგვშივდა.მალე ჯიმინიც ჩამოვიდა დაბლა.

Jimin:ლიზა მადლობ რომ ის დაარწმუნე.

Liza:კარგია თქვენი ერთად ნახვა.მიხარია.

Maria:კარგით გეყოფათ მშია.

სუფრასთან ვისხედით,კარზე ზარი იყო და ბიძია შემოვიდა მაგიდას მიუჯდა და ყურება დამიწყო.

Bidzia:მარია ცოტა შეცვლილი მეჩვენები.

Jeon:ბიძია მარია ორსულადააა.

შუბლი ნერვიულად მოვიფხაბე.არ მუნდოდა ბიძიასკენ გახედება,დაჟინებით მიყურებდა ასე მეგინა თუ შევხედავდი და თვალებში ჩავხედავდი.

თვალებით მეტყოდა ,,ხომ ამბობდი რომ შვილი არ გინდოდა"

არა ასე სიჩუმეს ვეღარ ავიტან და უცებ ჯუნმა დამირეკა ავიღე ტელეფონი და გარეთ გავედი.

 🩸წითელი შურისძლიება/Red Reveng 🩸Where stories live. Discover now