1. დასაწყისი

146 4 2
                                    

Maria:ჯონგუქ,ჯონგუქ, სახლში გამწარებული შევვარდი ჩემს ძმას ვეძებდი.გზად ბიძია თომასი შემხვდა,ბიძია სად არის ვაჟბატონი??თუ არა არ მითხრა მე ვიცი სადაც იქნება  ვუთხარი და მისი კაბინეტისკენ გავემართე.

გარეთ დაცვა იდგა ორი ტიპი იყო.
არა ქალბატონო მარია ვერ შეხვალთ შეხვედრაზეა,ჰაჰ მე ვიცი ამის შეხვედრა გავიფიქრე. გამეცალეთ იმხელა ვუყვირე რამის ყურის ბარაბნები შემოასკდათ. გავაღე კარები და რას ვხედავ როგორ არის გამოჭიმული ჯონგუკი სავარძელზე და ვიღაც ბოზი ზემოდან აზის. ჩემმა იქ შესვლამ ყველა. გააკვირვა ბიჭებიც იქ იყვნენ:ჯიმინი,სოკჯინი,ჯინი ყველა მე მიყურებდა ძაან მქონდა ნერვები მოშლილი და ჩემს სიბრაზეს ვერ ვზომავდი.

რას მიყურებთ ცირკი მააქ ჰაა უხეშად ვუთხარი ამ დროს კი ჯეონის ხმა გავიგე რამ გაგაბრაზა ჩემო ძვირფასო დაიკო?? რამ გამაბრაზა?ჰაჰ თურმე რამ გამაბრაზა არაა? ახლა კი იმ ბოზმა ვითომ და დაიჩურჩულა ასე რამ გააბრაზა ეს ძუკნაო კსედაც ნერვები მქონდა მოშლილი და იმ ძუკნას დავუყვირე გააჯვი აქედან თქო მაგრამ ვერ გაიგო უფრო ზუატად  არ გაიგო ახლა იმ მუღამზე არ ვარ რომ ვინმეს ვეხვეწო  ოთახიდან გავიდეს.

ვერ გავიგე თქვა იმ კახპამ,ვერ გაიგე?ვკითხე სარკაზმით და სიცილით შუბლი მოვიფხანე ჯონგუკმა მოწვა უკვე რომ ამომასხა მაგრამ ხმაც არ ამოუღია იცოდა რომ ჯერ კსედაც გაბრაზებულზე თუ დამიმატებდა კარგი დღე არ დაადგებოდა.

აჰჰ ანუ ვერ გაიგე ხოოო მივედი თმებში ვწვდი  ძირს დავაგდე და ეგრე ვათრიე მთელი იატაკი მოვაპრიელებინე და კარებს ვაღებდი როცა დამიყვირა შემეშვი ბოზო ეს უკვე ბოლო წვეთი იყო სიცილი დავიწყე და ჩავიკუზე, რა მიწოდე?
აშკარად შეეშინდა  ხმას ვეღარ იღებდა.მგონი კითხვა დაგისვი დავუღრიელე და სარკაზმული სივილი დავიწყე.

ვერ გაიგეე?გამიშვი ბოზოოო დაიწიკვინა ფეხზე წამოვდექი თან ისე რომ, მისთვის ხელი არ გამიშვია და ნკჭებისკენ შევბრუნდი თურმე ბოზი ვყოფილვარ ხალხო ვაა ახალი ამბავი თან სარკაზმულად ვიღიმოდი შევტრიალსი ძუკნასკენ და თავის კარებს მიბარტყმევინე იმხელა ხმა იყო მე მეგონა თავი აქვე გაუაკდებათქო მარა ცოცხალოა ჩემდა სასიკეთოდ და მისდასაუბედუროდ.დავარტყი წამოვაყენე და კიდევ დავარტყი ხელი სულ გამისისხლიანდა ჩემი საყვარელი ბეჭედი დასვარე სარკაზმით ვუთხარი და სისხლიანკ ხელო მის თეთრ ამოღებულ დეკლლტეს შევაწმინდე.

ზემოთ ამოვქაჩე და გარეთ გავაგდე თან ბიჭებს ვუთხარი(დაცვას)ამას მიხედეთ აქედან მოაშორეთ.მოიცა არა დღეს კეთილი ვიქნები თქვენთვის მიჩუქნია რაც გინდათ ის უქენით.და კარი მოვხურე ჯეონის სავარძელი ოთახის კარის მოპირდაპირედ იყო,კარები მივხჯრე და მას მივუბრუნდი რა ხდება ოთახი,მისაღები,სამზარეულო,
საწოლი აღარ გყოფნის და ახლაკაბინეტშო სკამზე  ჟიმავ ბოზებს? სიცილით ვუთხარი თვითონაც სიცილი დაიწყო რა იყო რამ გაგამწარა ასე დაიკო სარკაზმით მკითხა რაზეც ნერვებუ უფრო ამეშალა.

გადით ოთახიდან ვუთხარი ბიჭებს ნაზად და რბილად. როგორც შევძელი ისევ იქ იყვნენ შემდეგ კი დავუყვირე იქნებ გახვიდეთ,ჩემი დაყვირება და მათი ოთახიდან გასვლა ერთი იყო.

კარები ცოტაზე ღია დატოვეს და დარწმუნებული ვარ გარეთ ახლო მახლო იქნებიან  რომ მოისმინონ.

ჯეონ ჯონგუკ  იქნებ შემეშვა და ერთხელ და სამუდამოდ თავი დამანებო როდემდე უნდა მდიონ და მითვალთვალონ შენმა ბიჭებმა ჰაა.

რა ვქნა ჩემო დაიკო მარტო ვერ გტოვებ ათასი ახვარი ტრიალებს შენს  გარშემო.ვიცოდი ვისაც გულისხმონდა, ნამჯუნა,ის ჩემი ერთადერთი მეგობარია ვინც. ახლო მახლო მყავს.

გაბრთხილებ ჯეონ  დავივიწყებ რომ ჩემი ძმა ხარ და გეფიცები გაზღვევინებ თუ კიხევ შევნიშნავ ახლო მახლო შენს ბიჭებს ისინი მაინც გეცოდებოდნენ საწყლები სულ დასიებული და დასისხლიანებულები რომ მოდიან შენთან.სარკაზმულად გავუღიმე და გამოვედი.

Jeon:ამ გოგოს რამე უნდა მოვუხერხო,ისეთი ხასიათები აქვს ამას ვინ გაუძლებს მაგრამ ვეცდები ვიპოვო ვინმე  ვინც მას მოარჯულებს.


ხალხოოოოო
მოვედი ახალი ფიკით წინ ძალიან
საინტერესო ამბები გელით💋

  

 🩸წითელი შურისძლიება/Red Reveng 🩸Where stories live. Discover now