9

34 2 0
                                    

Maria:ძალიან დასუსტებული ვარ ძლივს მივდივარ,ამდენი სისხლკს დაკარგვამ დამასუსტა პლიუს ამას არაფერი მიჭამია.

როგორღაც კოჭლობით მივაღწიე მათ სახლამდე.კარზე დავაკაკუნე და შუბლი კარებს მივადე მთელი სხეული მიფეთქავდა.

თვალთ დამიბნელდა და როგორც კარები გამოაღო თან გავყევი კარებს.იმის ძალაც აღარ მქონდა რომ თავი შემეკავებინა.

კიდევ კარგი კარი ჯორჯმა გააღო რომელმაც დახმარება დამპირდა და სწორედ მან დამიჭირა.

წინააღმდეგ შემთხვევაში მე და იატაკი ერთნი გავხდებოდით.

Jorj:ვიღაც აკაკუნებდა არა და სტუმარს არ ველოდებით მე და ოლივია გამიკვირდა ამიგომ სწრაფად გავაღე კარი და დანახულმა შოკში ჩამაგფო.

ის მარიაა სულ სისხლიანი ფერ დაკარგული და ოფლიანი ტუჩები უკანკალებდა ალბათ დაჭრილია.

მე კი მეგონა ის აღარ მოვიდოდა.სასწრაფოდ საწოლისკენ წავიყვანე და დავაწვინე.

ოლივია შოკში იყო,ასეთი რამ ჯერ არ უნახავს.

Jorj:მარია ბოდავდა სიცხე ჰქონდა.ოლივიას ვუთხარა რომ სწრაფად მოეტანა თასით წყალი და ტილო.

მაგრამ ესეც არ შველოდა ცივი აბაზანა მივუმზადეთ და ოლივიამ ჩააწვინა.

ის დაეხმარა ბანაობაში მე კი გარეთ ველოდი.

ძალიან რთული და ღრმა ჭრილობები აქ სასწრაფოდ კლინიკაში უნდა წავიდეს მაგრამ,არ მიფის ალბათ თავისი მიზეზები აქვს.

Maria:ცივ აბაზანამ ცოტა გამომაფხიზლა.ამიტომ ჩემით და რა თქმა უნდა ოლივიას დახმარებით კოჭლობით მივედით საწოლთან.

საწოლთან ახლოს სკამი იყო რომელზეც ჯორჯი იჯდა და მიცდიდა როდის მივიდოდი რომ მისი როჰორც ექიმის მოვალეობა შეესრულებინა.

Jorj:უჰჰ ამოვისუნთქე აღარ გაქვს კვდრის ფერი  სიცილით უთხრა ჯორჯმა და მარიამაც გაიცინა.

 🩸წითელი შურისძლიება/Red Reveng 🩸Where stories live. Discover now