Mariav:გადავაჯექი მუხლებზე ჯიმინს და ვნებიანად ვკოცნიდი.არ ვიცი რა მემართება მაგრამ თითქოს ის მაჯადოებს.
ის მისი ტუჩები,თუ როგორ ოსტატურად დაასრიალებს ენას ჩემს პირში.
ყველაფერზე ვფიქრობ მაგრამ,ეს არააწორია იმედს ვერ მივცემ და ადამიანს ვერ გამოვიყენებ.
კოცნა შევწყვიტე და თვალებში ჩავხედე.თითქოს თვალებით მესაუბრებოდა.
თითქოს მთხოვდა რომ გამეგრძელებინა. მაგრამ არა ვერ მივცემ ფუჭ იმედს ეს არასწოეია.
მადლობ ჯიმინ ქორწილში შევხვდებით.
და ოთახში წავედი ფანჯარა დავკეტე და ბეჭებით მივეყუდე.ჯიმინს კი კიბით ჩამოსვლა მოუწევს.
თვალები დავხუჭე და მის ნათქვამ სიტყვა მიყვარხარ ზე ვგიქფობდი.
ეს სიტყვა ცოტას თუ უთქვამს.ალბათ რამეს გრძნობს ჩემს მიმართ არ ვიცი აღარაფერი ვიცი.
ახლა ჯობია დავისვენო ხვალ დიდი დღეა ჯერ ყველაფერი წინ არი.
Jimin:ეს რა იყო?ისევ გაკვირვებული ვარ აზრზე ვერ მოვდივარ რა დაემართა.
ის რაა მიყენებს?ამას არ ვაპატიებ მე მისი პატარა ბავშვი არ ვარ როგორც უნდა ისე რომ მატრიალებს.
კარგი პატარავ სამაგიეროს გადაგიხდი. წავედი ჩემი ოთახისკენ.
კიბით ჩასვლა მომიწია რადგან ფანჯარა დაკეტა,ამიტომ პირდაპირ ჩემი ოთახუსკენ გავემართე.
მარიას ოთახის კამერები ჩავრთე და ყურება დავუწყე.სააბაზანოდან გამოვიდა სარკეში ჩაიხედა მივიდა საწოლის თავზე ჩამოჯდა და სახეზე ხელები მოიკიდა.
არ ვიცი რას ფიქრობს მაგრამ მისი გაგება შეუძლებელია.
ახლა 11 საათია დაწვა და ტკბილად დაიძინა, როდესაც სძინავს ანგელოზს ჰგავს.
უფრთო ანგელოზს,გეგონება დედამიწაზე დაეცა და ახლა სწავლობს აქაურ ცხოვრებასო.
YOU ARE READING
🩸წითელი შურისძლიება/Red Reveng 🩸
Romance,,Jimini:ის ჩემი გახდება,თუ საჭიროა მისი ჯალათიც ვიქნები შურისძიებაში, რამდენად სისხლიანი და ჭუჭყიანიც არ უნდა იყოს ეს"მარიას აუცილებლად ხელში ჩავიგდებ.