Maria: ამბობენ,როდესაც აწმყო აუტანელია,სული წარსულით ცხობრობსო.
შეიძლება ასეც იყოს,რადგან როდესაც,აწმყოს ვერ უძლებს ადამიანი გასაქცევ გზას წარსულში ეძებს.
მაგრამ მე არც წარსულით ვცხოვრობ და არც აწმყოთი.უბრალოდ ვარსებობ.
ადამიანები ცოტა თუ ცოცხლობს უმეტესობა არსებობს.
დილით გავიღვიძე და ამაზე დავიწყე ფიქრი,რატომ იბადრბა ადამიანი სატანჯველად?
თუ იმიტომ რომ ცხოვრების სილამაზით დატკბეს?
უბრალოდ დილიდან ჩემთავთან საუბარს არ ვწყვეტ.
რა დატვირთვა აქვს ადამიანს რომელიც დედამიწაზე ევლინება?
ალბათ მისი დატვირთვა ისაა რომ დაწეროს ისტორია თავისი ცხოვრებით ან არსებობით.
ვიცხოვრებთ თუ ვიარსებებთ? არჩევანის გაკეთების უფლება არ გვაქვს.თუ ადამიანს უმართლებს ცხოვრობს.
მაგრამ რა ვქნათ მათ ვინც უბრალოდ ვარსებობთ? რთული კითხვაა რაზეც პასუხი მხოლოდ ღმერთს აქვს.
ჩვენ არაფრის გაკეთება არ შეგვიძლუია ჩვენი ვალია გავუძლოთ,გავმაგრდეთ და ჩვენს ჯერს დაველოდოთ.
როდის მოვა ჩვენი დრო რომ ისტორია დავწეროთ.
Maria:დილით საშინელ ხასიათზე გავიღვიძე,ყელი მტკიოდა და მციოდა,არც ჭამა მინდოდა არაფერი.
უბრალოდ წოლა მინდოდა მაგრამ სახლში მისასვლელი ვიყავი ამიტომ უნდა ავმდგარიყავი.
ავდექი მოვემზადე დაბლა ჩავედი,სასტუმროს საფასური გადავიხადე და სახლში წავედი.
ძლივს მივდიოდი საშინლად მესხმოდა თავბროდა და მსხმოდა.
საწოლი მომიტანეს დილას ესემესი ვნახე ამიტომ სახლში მივალ და დავწვები.
სახლში ძლივს მივედი,ძლივს შევედი თავბრუ ნეხვეოდა და მციოდა.
შევედი კედელს ვეყრდნობოდი ბაიკის გასაღები ძირს დამივარდა.
YOU ARE READING
🩸წითელი შურისძლიება/Red Reveng 🩸
Romance,,Jimini:ის ჩემი გახდება,თუ საჭიროა მისი ჯალათიც ვიქნები შურისძიებაში, რამდენად სისხლიანი და ჭუჭყიანიც არ უნდა იყოს ეს"მარიას აუცილებლად ხელში ჩავიგდებ.