Maria:რომ მეთქვა არ გამიშვევდი.
Jimin:რამე რომ მოგსვლოდათ მერე?შენ და ბავშვი ჩენთვისს უმნიშვნელოვანესები ხართ.
თქვენ რომ რანე მოგივიდეთ ვერ ვუცოცხლებ.
Maria:უხერხული სუჩუმე ჩამოწვა მე მას ვუყურებდი ის კი მეეე.არ ვიცი ამ გრძნობას რა ქვია აი იმას,საყვარელი ადამიანის გვერდით თაცს მშვიდად რომ გრძნობ.
კი შეიძლება გაგიკვირდეთ.მარია კი მაგრამ ასეთი არ იყავი,სიყვარულის არ გჯეროდა...
მაგრამ კი თუ რმე სიყცარული არსებობს თურმე საყვარელი ადამიანის გვერდით ყოფნა, მისით ტკბობა და მის თცალებში შენი ანარეკლის ყურება,დიახ ეს სიყვარულია.
კუ შეიძლება ზოგს არ უმართლებდეს ზოგსაც კი სიყვარული არ სჭირდებოდეს მაგრამ ზოგს ეს იმისთვის სჭირდება რომ წარსულის ტრამვებს გაექცეს და ყველაფერი ცუდი დაავიწყოს.
სიყვარული...ეს ის გრძნობაა როდესაც ერთ სულს მეორე მინათესავე სული შეუყვარდება და მათი სულები სიკვდილის შემდეგაც სამარადისოდ ერთად იქნებიან.
სიყვარული ეს ის უცხო ხილია რომელის გასინჯვუს უფლებას ზოგს სამყარო არ აძლევს.მე კი ეს შევძელი თუ კი მეგონა რომ სამყაროში ყველაზე უბედური ადამიანი მე ვიყავი,ამ დროს ყველაზე იღბლიანი ავღმიჩნდი რადგან მე ეს გეძნობა გამოვცადე.
ვიცი რა გრძნობაა როდესაც ორ ადამიანს ერთმანეთი,უპირობოდ და უსაზღვროდ უყვარს.
Jimin:მიყვარხართ...........მადლობ რომ ორივე საღ სალამათი გამიხცედით იქიდან.
Maria:ჩვენც გვიყვარხარ.
აააააააააააა......ააააააააააააა..აა ჯიმინ მგონი იწყება ბაცშვი იბადება.აააა ჩვენი პატარა იბადება.
Jimin:ახლავე მარია არ ინერვიულო ახლავე მუვალთ საავადმყოფოში.
მუვედით საავადმყოფოში ყველა აქ იყო ჯუნი,ანა,ლიზქ,ჯეონი,იუნგიც კიიი ჩვენ კი მარიას ცელოდებოდით თუ როდის მოავლენდა დედამიწაზე ჩვენს პატარა სასწაულს.
YOU ARE READING
🩸წითელი შურისძლიება/Red Reveng 🩸
Romance,,Jimini:ის ჩემი გახდება,თუ საჭიროა მისი ჯალათიც ვიქნები შურისძიებაში, რამდენად სისხლიანი და ჭუჭყიანიც არ უნდა იყოს ეს"მარიას აუცილებლად ხელში ჩავიგდებ.