YAVUZ ALP ASLAN
Ağlıyordum. Hemde hıçkıra hıçkıra.
Ben hayatımda ilk defa babam benden gittiğinde ,annem kollarımda ölüp ölüp dirildiĝinde ağladım.
Şimdi ise üç yıldır ya ben ölücem ya o ölecek diye kendime acı çektirdiğim kadının asker olduğunu öğrenmenin mutluluğu ile ağlıyorum.
Allah'a her gün dua ettim aklımdan çıkar diye. Şimdi ise onu aklımdanda kalbimdende çıkarma hatta onun kalbine beni koy diye dua ediyorum.
Çalan kapıyla toparladım kendimi.
Gelen kız kardeşim hümeyra idi.
Babam rahmetli olduğunda o sekiz yaşındaydı . Şimdi ise 18 inde bir genç kız. Benim küçük kızım.
"Abim annem zümrüt teyzelere gidicez dedi timde oradaymış. " dedi.
"Tamam çiçeğim gideriz sen hazırmısın?."
"Hazırım abiş ama sana bir şey diycem hani şu burcu varya ateş amcaların öz kızı değilmiş doğumda karışmış öz kızı yemeğe gelecekmiş o yüzden tüm sülale toplancakmış ay abi bunlar çok kalabalık ya bizim Trabzon'daki sülale bu kadar kalabalık değil yeminlen gerçi şaşırmamak lazım aşiretler sonuçta."
Sonunda susmayı akıl edip bana bakmıştı yüz ifademden tırsmış olucakki.
"Ayy abiş ben yine motora bağladım neyse hadi giyin gidelim."
Dedi ve sonunda odadan çıktı.Bende üzerime siyah pantolon ,siyah gömlek aldım üzerime deri ceketimide giyip odadan çıktım.
Zaten ateş albayların yan evde oturuyorduk.
Bizim ev 5-6 kişilik ideal bir evken onların koca konak onlara zor yeterdi.
Salonda annemin yanına gittim eğilip ak düşmüş açık kahve saçlarını öptüm.
"Eğil ula bende öpecem. " dedi güldüm ve eğildim . Ee tabi 1.53 boyu ile iki metrelik oğluna yetişememesi normal. Hüma sultan benim gök gözlü güzel annem benim gülüşüm rahat hallerim bir ona birde kardeşimeydi tabi artık acilen gelini olması gereken bir gök gözlü kadın daha.
Hümeyram da tıpkı annem gibiydi 1.60 boyunda açık kahve saçlı mavi gözlü kardeşim .
Ben babama benziyordum. Uzun boyu esmer yapısı kara kaşı kara gözü gören kadınları hayran bırakırmış ama o hümam der başka bir şey demezdi.
Her neyse birlikte yan eve geçtik bizim timde gelmişti ama Arin yoktu kimse çaĝırmadımı bu kızı ya.
Offf Gıcık burcu şimdiden yavşamaya başladı. Ulan biraz edep be bari seni büyüten insanlara saygın olsun.
Geldiğimden be ifadesiz yüzümle duruyordum bana kadın erkek fark etmez herkese soğuk nevale ,çatık kaşlı dururdum.
Ben Tuğrul ile sohbet ediyorken kapı çaldı .
Sanırım yeni kız geldi.
Herkesin ayaklanmasıyla bende kalktım.
Kalkmamla Arin ile göz göze gelmemiz bir oldu .
Zümrüt hanımın Arine sarılması ile yeni kızın Arin olduğunu anlamam uzun sürmedi.
Arin herkesle tek tek tanıştı tabi Tuğrul,umay ve gökçe pas vermedi salaklar bal gibi kıza tavır yapıyorlar boş yere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURDUN PENÇESİ
ChickLitİLK HİKAYEMİ BEĜENMEDİĞİM İÇİN YAZDIĞIM YENİ HİKYEM -VARMI SENİN BİR HAYALİN. -VAR. -NEDİR? -BABA. BENİM EN BÜYÜK HAYALİM BABA. ..... -OLMUYOR ABİ ÇIKARAMIYORUM AKLIMDAN SANKİ VATANIMA İHANET EDİYORMUŞUM GİBİ DÜŞMÜYOR YAKAMDAN. -YAPMA KARDEŞİM YIPRA...