16.BÖLÜM

2.7K 193 10
                                    

MİRAÇ. BULUT. ÜSTTEĜMEN.  (KARTAL)

MERT KAYA. TEĜMEN. (MERDO)

KILIÇ. SANCAK. BAŞÇAVUŞ. (DAYI)

BURAK  ÖZ. ASTSUBAY (DOKTOR)

FERİT. DUMAN. ASTSUBAY (BOMBACI)

ARİN'DEN

1 Hafta sonra

Öff ya Rabbım alemin.

Ulan iki saattir bitmedi şu dosyalar yemin ederim bir yıllık görevi 1 saatlik dosyaya tercih ederim.

Son iki dosya daha ve sonunda .

Ellerimi ovalayıp arkama yaslandım.

Burası ortak bir odaydı benim dışımda yavuz da bu odada rapor ve dosya işlerini hallediyordu.

Yavuz demişken ben size bir hafta önce beler oldu anlatmadım deĝilmi.

Neyse duyunca çok sövebilirsiniz ama ne yapayım canım.

1 hafta önce

Sonunda dudaklarımız ayrıldığında ne yapacağımı bilemedim.

İlk defa yaşadığım duygular beynimi ve kalbimi allak bullak etti sanki.

O an yapabileceğim tek şey hiçbirşey demeden ordan kaçmaktı.

Ne kadar seslensede seslensin duymazdan gelip kendimi savaşın odasına attım.

Şimdiki zaman.

Şimdi ise ağır bir eğitimden yeni çıkmış Elimdeki dosyaları inceliyordum.

Derken kapı tıklandı . Genelde askeriye sınırlarında kullandığım sert ve gür sesimle.

"Gir." Dedim. Ve ardında timin en uslusu mert girdi.

"Komutanım acil bir durum vardı izninizle."

"Söyle mert"

"Komutanım hangarda ferit ve burak kavga ediyorlar ne yaptıysak ayıramadık komutanların kulağına giderse kötü olur." O kadar telaşlı anlatıyorduki hızla ayaklandım ve mertle beraber odadan çıktık bir yandanda ona sorular soruyordum tabi.

"Yavuz yüzbaşıya neden anlamadınız o nerde." Bir an duraksayacak gibi olsada hemen toparlandı.

"Komutanım onada söyleyemeyiz ki biz Yavuz komutanımın kadın askerlerimize bile toleransı yoktur şimdi kavga sebebini umursamaz ceza verir hemen."

"Sanki ben farklı birşey yapıcam." Neyse diyip önüme döndüm.

Hangara girdiğimde hiçkimse yoktu arkamı dönecekken kapı üzerime kapandı.

"Ne oluyor lan!"

"Kaçak bir kurt için küçük bir tuzak."

"ANANIN-!"

"Anamı karıştırma maviş." Lan ödüm koptu.

Hangar kapısı kapandığı için içerisi biraz karanlıktı.

"YA Aslan ALLAH AŞKINA yüreğime iniyordu ne yapıyorsun.."

"Bilmem bir haftadır benden kaçan sensin "dedi ve bana daha fazla yaklaştı ve elini arkamdaki duvara yasladı.

KURDUN PENÇESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin