17.BÖLÜM

2.7K 188 26
                                    

YAZARDAN

Arin annesiyle konuştuktan sonra kendini daha iyi hissediyordu. En azından birilerinden saklı olmayacaktı.

Diğer yandan uzun zamandır sessiz olan düşman unsurlar planlarını devreye sokmuşlardı.

"Baron adamlar hazır ilk fırsatta tümgeneral Orhan kaya derdest edilecek."

Baron mutlu oldu bu habere arine olan saplantısını bir kenara bırakmıştı daha büyük planlar için ama unuttuğu bir şey vardı.

Türk ordusunun her yerde gözü ve kulağı vardı tıpkı masada oturan karagözlü adan gibi.

"Güzel o adamı istiyorum mutlaka hen intikamım için hemde türklere güzel bir ders vermek için emily sende hazırlıklı ol gözün sürekli arinde olsun zaten geçen seferki işi berbat ettiniz.

Emily öfkeyle baktı barono. Aksaanlı türkçesiyle.

"Ben berden bilebilirim o yüzbaşının makinalıyla bizi tarayaçağını. Adam resmen delirmiş o kadar adamın arasında ne kardeşini bıraktı ne kızını onu yaralamayı başardık ama hala hayatta."

Emily hala öfkeliydi kendisi yanında olan birçok adamıyla beraber paralı asker olarak çalışıyorlardı şimdi ise sırf para için baronun emri altındaydı.

"Orası beni bağlamaz burcudanda haber yok zaten kaç gündür ne bur bilgi veriyor nede bir haber." Dedi sıkıntıyla tam o anda çadıra telaşla bir adam girdi.

"Baron!" Çadırdaki herkesin başı ona döndü.

"Söyle"

"Senin kızdan ne zamandır haber gelmiyor diye kontrol etmemizi istemiştin."

Tedirginlikle konuşuyordu.

"Evet? Bir haber varmı nerdeymiş"

"Burcu kendini açık etmiş senin albayın karısını öldürmeye kalkınmış."

"Ne nasıl olur bu yakalandımı yoksa.?"

Her ne kadar alacağı tepkiden korksada söylemek zorundaydı.

"Yakalanmamış yüzbaşının yattığı hastanenin çatısında kadını öldürücekken kendi düşmüş sağda kurtulamamış."

Baron çıldırmış bir şekilde:

"LANET OLSUN NASIL BÖYLE BİR HATA YAPABİLİŔ ONUN YÜZÜNDEN KAÇ TANE PLANIM BATTI!"

Tek derdi planlarıydı kızının ölümüne üzülmuyordu bile.

"Şey Baron.?"

"Ne var lan daha ne anlatacaksın bana daha ne kötü haberler vereceksin. "

"Kendi düşmemiş albayın karısını atacakken kızı yetişmiş annesini kurtarıp senin kızı aşağıya atmış."

Baron şaşkınlıkla baktı ona sonrada tehlikeyle fısıldadı.

"Hangi kızı?"

"Üsteğmen Arin " "O yetişmiş biraz geç kalsaydı eğer albaya büyük bir acı yaşatırdık ama işte."

KURDUN PENÇESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin