22.BÖLÜM

2.2K 186 23
                                    



















YAZARDAN




Acı çığlıklar kesilince baron adamlarına döndü.

"Bu varilin üzerini kapatın ilerde lazım olur burda kalsın."Dedi.

Mağaradan çıkacakken az önce konuştuğu adamına baktı tekrar. Neden bilmiyordu onu görünce kendini huzursuz hissetmişti.

Ona birini hatırlatmıştı. Ama tekrardan umursamadı ve çıktı . Emile ve bir kaç adam ise peşlerinden.

ARİN'DEN

Baronun ve ekurilerinin çıkmasıyla bende çıktım.

Gerizakalılar sizce ben sevgilimi size yedirirmiyim.

YAZARDAN BİR SÜRE ÖNCE.

ÖMER ALP susturucu takılı silahını çıkarıp arkasına sakladı.

Ama o harekete geçemeden diğerinden kısa olan adam çevik bir hareketle yanındaki adamı devirdi.

Ömer şaşkınlıkla baygın olan adama baktı.

Ardından ayakta ona bakan adama.

"Kimsin sen ?" Dedi ve silahını ona doğrulttu.

O ise yanlızca ona bakıyordu .

Sakince elini maskeye götürdü ve başından çıkardı.

Ömer ise gördüğü yüzle afalladı ve silahı elinden düştü.

"A-arin senmisin.?" Arin ise başını sallayıp

"benim komutanım. " Dedi
Evet kısa süre önce önüm yaşadığını mitten öğrenmişti. Ve mutluluktan neredeyse delirmişti.

"Vaktimiz yok yavuzu indir ve kıyafetlerini çıkar bunların yerlerini değiştirmemiz lazım."

Ömer sorgulamadı . Tek düşündüğü bu kız vurulalı bir hafta bile olmamıştı.

Nasıl burdaydı.

" Ben mağaranın etrafını temizledim. Şuradaki el arabasına bindir onu ormanlık tarafa dümdüz git orda bir jip var ona bin ve torpidoda adresin yazılı olduğu bir kağıt var kağıttaki adrese gidin. Bizimkilerin burda olması yakındır . Onlar geldiğinde bende senin yanına gelicem."

"Bu kadar planı ne ara yaptın hem yaralı değilmiydin sen ne işin var burda.??" Dedi bur yandan oğluna baygın adamın kıyafetlerini giydirirken.

KURDUN PENÇESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin