YAZARDAN
Albay Ateş sonunda asansörden inmiş çıkışa ilerliyordu.
Bir yandanda telefonuyla komutanlarına bilgi vermeye devam ediyordu
Tam arabasına binecekken arkasından gelen gürültülü ses ve çığlıklarla hızla silahına davrandı .
Ama görmeyi beklediği şey yerde yatan kanlar içindeki kadın değildi...
2 gün önce...
ARİN'DEN
Hala ameliyathanenın önünde savaştan iyi bir haber almayı bekliyorduk.
Aslında yarası karın boşluğundaydı ama maalesef çok kan kaybı vardı .
Off hastane koridorunda kucağımda çocukla tek başına çok zordu.
Derken koridordan gelen gürültüyle başımı kaldırdım .
Savaşın timi ve neredeyse tüm aile üyeleri burdaydı.
Annem" Kızım abin nerde ne oldu ona?" Diye telaşla sorular sormaya başladı kimse kucağımdaki çocuğu görmüyordu endişe etmekten.
"Sakin olun hepiniz o iyi sadece biraz fazla kan kaybetti kurşun karın boşluğundaydı gördüm ama yinede hemşirelerden birine sorun belki kan lazım olur " Ben der demez Tuğrul ve barış ortadan kayboldu .
Umay ve gökçe yanımdaki koltuklara oturdular .
Küçüğü yeni fark ettiler.
"Halacım sen iyimisin?" Diye sordu umay. Gökçede saçlarını okşuyordu.
Omuzlarını silkti ve bana daha çok sarıldı. Bir süre sonrada gözleri kapandı.
Varlığını yeni fark ettiğim senada kızını yeni fark etmiş gibi hızla bize doğru geldi.
Ama ben elimi kaldırıp onu durdurdum
"Git burdan!"
"Gidicem zaten kızımı ver"
"Abimin emaneti benimle kalıcak sen geldiğin cehenneme geri dön."
"Saçmala Arin kızımı ver bana bu yaptığın suç."
Alayla güldüm.
"Suç derken haftada 3 gün velayeti babasında olmasına rağmen söylediğin yalanlarla onu babasına vermemen gibimi. Defol git benim asabımı bozma yoksa hakimin kararına uymadığın için seni gider şikayet ederim değil haftanın 4 günü bir saatin bile olmaz "
"Bunu yapamazsın ben onun güvenliği için yaptım bunu."
Neyseki Arin uykuya dalmıştıda bu kadar rahattım.
"Hangi güvenlik sen tek başına yaşıyorsun ve kıytırık bir bakıcıya kızı bırakıp ya işe gidiyorsun yada gezmeye bumu güvenliği için eğer güvende olmasını isteseydin babası göreve gitse bile ona bakıcak onlarca aile üyesinin olduğu onu seven ihmal etmeyecek insanlarla dolu o konağa bırakırdın eğer bu kız bu olanları yaşadıysa sebebi babası değil senin yüzünden. Onu kaçıranlar o bakıcıya 3-5 kuruş birsey vermişler seninkide hemen vermiş kızı gelmiş burda bana güvenden bahsetme defol!" Son sözlerimide söyleyip yerime oturdum . Oda bir şey demeden defolup gitti zaten. Sadece ben değil herkes arkasından öfkeyle bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURDUN PENÇESİ
ChickLitİLK HİKAYEMİ BEĜENMEDİĞİM İÇİN YAZDIĞIM YENİ HİKYEM -VARMI SENİN BİR HAYALİN. -VAR. -NEDİR? -BABA. BENİM EN BÜYÜK HAYALİM BABA. ..... -OLMUYOR ABİ ÇIKARAMIYORUM AKLIMDAN SANKİ VATANIMA İHANET EDİYORMUŞUM GİBİ DÜŞMÜYOR YAKAMDAN. -YAPMA KARDEŞİM YIPRA...