15.BÖLÜM

2.7K 211 13
                                    

ARİN'DEN

Off .

Buraya geleli bir saat oluyor ve hala annemin ifadesinin bitmesini bekliyoruz.

Savaşa haber verdiklerinde neredeyse oda geliyormuş ama neyseki kızı yanında.

Onun dışında neredeyse bütün aile üyeleri burdaydı. Şu avukat olan aile dostlarının oğlu batında dahil (adını tam hatırlamıyorum ya).

Babam hemen yanımda oturmuş başı yerdeydi. Utanıyordu o kızı fark edemediği için . Üzülüyordu büyüttüğü kızın yasını tutamadığı için . Diğerleride öyle.

Birde şu var ne yalan söyleyeyim beni suçlamalarını bekliyordum ama onlar aksine davranıyorlardı.

Özellikle ikizim umay. Üzerimdeki gömleğe ve önümdeki çaya baktım istemsizce benim için endişelenmeleri geldi aklıma.

Bugün hava baya esiyordu ve üzerimde sadece tişört vardı.

Umay ise bir an yanıma gelip ceketini çıkardı ve tişörtününüzerine giydiği gömleği çıkarıp bana verdi sonrada "ceketim sana küçük gelir ama gömleklerimi bir-iki beden büyük almayı seviyorum "diyip kendi ofisine geçti.

Gökçe ise geldiğinden beri elimi bırakmamıştı küçük bir kız çocuğu gibi elimi tutmuş bırakmıyordu başıda omzumdaydı sevdi sanırım omzuma yaşlanmayı.

Tuğrul ise bir süre ortadan kayboldu geldiğinde elinde tost ve çay vardı tostu yemedim ama çayım çoktan beşi geçmişti.

Sonunda açılan kapı ile hızla ayaklandık.

Annem ise hızlı adımlarla gelip babama sarıldı. Babam ise onu sarıp başını boynuna gömdü. Yanına gidip onu nazikçe kendime çektim. Ve sessizce fısıldadım.

"Benim dediklerimi söyledinmi.?"

Söyledim inandılar galiba ama hala kaldıramıyorum. "

"Merak etme geçicek akıp giden zaman gibi sen ne olduğunu anlamadan gelip geçicek." Dedim ve ondan ayrıldım.

Bu sefer ifade için ben başkomserin odasına gidecekken arkamda duyduğum sesle olduğum yerde kaldım.

"Onun ifadesini ben alıcam sorgu odasında."

Arkamı döndüm ve işte yıllar sonra karşımdaydı resmi giyi ile ve bana nefretle bakıyordu herzamanki gibi.

Arkamdaki başkomser ise.

"Siz kimsiniz hanımefendi ." Diye sorguladı

O ise kimliğini çıkartıp.

"Cumhuriyet savcısı Aylin kaya onun sorgusunu ben yapıcam sorgu odasına kadar eşlik edin." Dedi.

Babamlar ise anlamaz gözlerle bakıyordu.

"Aylin ne yapmaya çalışıyorsun kızım ."

Diye sordu Babam e tabi tanışmış olmaları normal.

Aylin ise babamı yeni faketmiş olucakki bir an şaşırdı ve söze girdi.

"Bu dava yı ben aldım ateş amca ve sorgusunu ben yapıcan merak etme Babam herşeyi anlattı ona göre davranıcağıma emin olabilirsin." Dedi ve bana dönü.

"Gidelimmi üsteğemnim.?"

Boynumu sağa ve sola kırtlattım ve soğuk bir gülümsemeyle ona dönüm.

KURDUN PENÇESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin