YAZARDAN
Bir hafta sonra...
Tim hangarda oturmuş silahları ile ilgileniyorken, savaş tamamen iyileşmiş görevine dönmüştü.
Oda timi ile beraber çardakta oturuyorlardı.
O olaydan sonra savaşın ceza olacağını düşünüyordu herkes . Ama hayır.
Savaş o gün orda hem kendi kızını hemde bir subayı esir olmaktan kurtarıp bir çok terör örgütü mensubunu ortadan kaldırdığı için binbaşı rütbesini kazandı.
Tören günü...
İki gün önce üst düzey rütbeli komutanlarının rütbe töreni için geleceği belirlenmişti. Karargah bunun için bir hazırlık içerisindeydi.
Rütbe alacak olan askerlerin aileleri tören alanında gururla üzerlerinde resmi kıyafetler ile bekleyen evlatlarını izliyorlardı.
Erler dışındaki bütün askerler resmi ünüformayla duruyorlardı.
(örnek)
Sonunda konutanları gelmiş ve tüm kargah hazır ola geçmişti.
Gelen komutanların en rütbelisi kürsüye çıkıp rahat emri verdi.
Ardından alkışlar eşliğinde askerlere rütbesini verdi. Son askerde yerine geçtiğinde
"Bu gün buraya bu vatan için canlarını ortaya koyan evlatlarımızın hakkı olanı vermek için buraya geldik ve aranızda henüz rütbesi yenilenmeyen bir askerimiz var. Aslında hesapta böyle bir şey yoktu ama son zamanlarda yaptığı başarılarına görmezden gelinemezdi. "
Bunu der demez neredeyse bütün askeriye yan yana oturan yavuz ve arine döndü.
İkisude aynı anda...
"Ben deĝilim. " dediler. Aileler tarafından gülme sesleri gelirken.
Arin savaşa baktı.
Savaş izlendiğini hissedince ona döndü.
Arin ise tek kaşını kaldırıp kendi üzerini düzeltmiş gibi yapıp ona "üzerini düzelt" işaretini verdi. Savaş üzerini kontrol etti ister istemez ve anlamsızca arine baktı taki adını duyana kadar.
"Yüzbaşı Savaş göktürk " Savaş hızla yerinde doğruldu ve ayağa kalktı . Her ne kadar şaşırsada Bunu belli edemezdi.
Nizami adımlarla kürsüye doğru gitti ve tekmil verdi.
"Kıdemli Yüzbaşı Savaş GÖKTÜRK emredin komutanım. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURDUN PENÇESİ
ChickLitİLK HİKAYEMİ BEĜENMEDİĞİM İÇİN YAZDIĞIM YENİ HİKYEM -VARMI SENİN BİR HAYALİN. -VAR. -NEDİR? -BABA. BENİM EN BÜYÜK HAYALİM BABA. ..... -OLMUYOR ABİ ÇIKARAMIYORUM AKLIMDAN SANKİ VATANIMA İHANET EDİYORMUŞUM GİBİ DÜŞMÜYOR YAKAMDAN. -YAPMA KARDEŞİM YIPRA...