4.BÖLÜM

4.2K 236 16
                                    

ARİN'DEN

Hayat her zaman herkese gülmüyor.
Şu an bana gülmediği gibi.

Gece karanlığında bir parkın salıncağında otururken sigaramdan çıkan dumanı izliyordum boş boş .

Biraz sonra yan taraftaki salıncağa birinin oturmasıyla başımı oraya çevirdim.

Gördüğüm yüzle tepki vermeden sigaramı içmeye devam ettim. Bu sırada oda bir sigara yaktı.

"Neden aĝlamıyorsun. " dedi . Güldüm alayla .

"Ağlamamımı isterdin.?"  Dedim bende.

"Asla! Ama aĝlamak seni rahatlatacak yoksa ne olacağını biliyorsun çıkan ilk görevde bütün öfkeni ,acını atacaksın hayır tamam git o itlere ne yapıyorsan yap ama sonu sana zarar."

"Amca ,eğer seninle yollarımız kesişmeseydi ne olucaktı? Söylesene ,zaten çok şey aldı sen olmasaydın ne yapacaktı daha ."

"Planı sana hayatı zehir edip seni öldürmekti sonra ateşe söyliyecekti ama planı ters tepti." Dedi Orhan amacam.

"Çok dürüstsün ya çok sağol insan bir boşver der en azından."

"Dedi yalandan ve kendisinden bir şey saklamasından nefret eden kadın.  Her neyse anlat baştan sona bu günü ateşle ne konuştunuz yada zümrüt ile."

Derin bir nefes aldım ve anlatmaya başladım.

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

Kanlar alınmış ve üç saatlik bir süre verilmişti .normalde bir veya iki haftalık olan şey bizim için istisnaydı.

Beş ailede kafeteryada oturmuş sohbet ediyorlardı öz ailemde dahil .

Ateş komutan eşi ile birlikte sürekli bana bakıyorlardı açıkçası bende onlara bakmaktan çekinmiyorum.

Bir saat kadar geçtikten sonra yanlarına genç bir adam geldi. Sarışın ,maviş ,uzun boylu bir genç burdan bakılınca ateş Albay ve eşinin karışımı gibiydi.

Vaybe sanırım bir kardeşim var.

Gözlerimi onlardan çekip baronun kızına baktım saçlarını annesinden almıştı gözlerini ise babasından . 165-170 boylarında normal bir fiziği vardı. Aslında yeşil gözlü olsa tam annesinin kopyası.

Melda. O kadının sonu kocasına olduğu gibi ben olucaktım. Bu kızda gram güvenmiycem o kadın mutlaka kızıyla görüşmüştür dile kolay 28 yıl neredeyse ömrümün yarısı.

Sonunda vakit gelmiş biz yine aynı odada toplanmıştık tabiki diğer aileler rahatça evlerine gitmişti.

Ben ise yanımda ki meldaya bakıyordum.

Benden korktuğu belli idi. Önceleri ben ondan korkardım ama o devran döneli çok oldu.

Adının burcu olduğunu öğrendiğim kız fark etmediğimi sansada annesine hafif kıvrılmış dudaklarla bakıyordu buda tahminimi doğrular.

"İnanın bana zamanında nasıl böyle bir hata yaptılar bilmiyorum ama telafi etmek için elimizden geleni yapıcaz."

Bu defa ben girdim söze.

"Ortada bir hata yok sadece bunu yapan hemşireyi ,daha doğrusu hemşire kılığına girmiş kadını hapiste tutucak delilleri verin yeter şu an bu hastanede 28 yıldır çalışan kişiler varmı ."

KURDUN PENÇESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin