12.BÖLÜM

2.9K 200 16
                                    

ARİN'DEN

Hiç tanımadığı insanlar için canını ortaya koymak çok saçma gelir.

Ama o insanlar vatanının bir parçası olunca en şerefli şey olur.

Birazdan yapıcağım şeyde bu daha önce hiç görmediğim yegenim için celladıma esir olmaya gidiyorum.

Şu an bir arazi aracının içinde yolcu koltuğunda oturmuş baronun bize söylediği yere gidiyorduk.

Savaş ise donuk bakışları sadece yoldaydı.

Aile üyelerinden hiçkimseye nereye gideceğimizi söylemedik.

Ama tabiki önlemimi aldım.

İstihbaratın başında olan üstlerime durum bildirdim yani ortada asla mesleğimizi tehlikeye atacak bur durum söz konusu değil.

Savaş beni onlara verip kızını alıp gidicek.

Bende baronun adamlarına teslim olucam .

Onlar daha barona beni ulaştırmadan ben pençe olup onları parçala ayırıcam.

Tabi Savaş bunu bilmiyor söylesem pençe olduğumu anlardı.

"Baron orda olmayacak büyük ihtimalle sadece köpeklerini yollayacak sen arini alır almaz burdan uzaklaş yeter."

"Ne yapmam gerektiğini biliyorum Arin beni uyarmana gerek yok."

Dedi asabi sesle.

"Bana kızma bunu kızın için yapıyoruz buna mecburuz."

"Evet mecburuz ama başka yollarıda olabilirdi tamama babamlara söyleyemedik peki ya diğer komutanlarımız onlara iletebilirdik"

"Bunu bende düşündün ama başka çaremiz yoktu zamanımız yok biz planlarla uğraşırken arinin başına kötü şeyler gelebilrdi. "

"Peki burcu onun ipi ne zaman çekilecek o hain daha ne zaman bizimle aynı evde aynı sofraya oturacak."

"Onun için üzülüyorsun öfkeyle bunu saklamaya çalışma ama yakındır baronu bulabilmemiz için burcuyu yakınımızda tutmamız gerek"

"Bilmiyorum Arin Bilmiyorum düsünsene yıllarca kardeş bildiğimiz kadın aynı sütü içtik aynı aynı evde yaşadık ve o bize ihanet ediyor bu çok kötü"

Burukça güldüm.

"Bir başkasının benim hayatımı yaşayıp mutlu olurken benim acı içinde büyümem beni yeterince üzüyor, size empati yapıp düşünerek kendimi dahada üzemem"

Oda daha fazla bir şey demedi ve sustu.

Her ne kadar tedbirlide olsak bunlar ufak çaplı şeylerdi.

Kıyafetlerimizide herhangi bir mücadeleye uygun seçmiştik.

Siyah dar paça pantolon siyah tişört ve deri ceket benim ceketim uzundu kalcamın bir karış altında biriyordu.

Her hangi bir silah saklamak için uygun.

Siyah postallar ise her koşula uygun.

Tabi ayriyeten benim deri eldivenleri unutmamak lazım ne zaman yanlız göreve gitsem hep deri eldivenlerimi takarım.

KURDUN PENÇESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin