ZÜMRÜT GÖKTÜRK 'TEN
Burcudan gelen mesajla hızla merdivenlere yöneldim.
Her ne kadar kötü biri olsada ne kadar benim kızım olmasada onu ben emzimrdim ben büyüttüm o kadar yıl bana anne dedi bir anda ondan vazgeçemem.
Tabi nerden bilebilirdim onun çoktan benden vazgeçtiğini.
Çatıya vardığımda onu ağlarken veya köyü bir halde bekliyordum açıkçası çünkü öyle yazmıştı.
Hastanenin çatısı helikopter pisti olduğu için çevresinde korkuluk yoktu oda hemen kenarda duruyordu.
"Burcu ne oldu neyin var ?" Diyerek yanına ilerledim karşı karşıya duruyorduk.
"Savaş bey nasıllar " dedi alay ediyormuş gibi.
Kaşlarımı çattım.
"O nasıl hitap öyle burcu abin o senin üstelik iyi çok şükür."
"Hımm üzüldüm ölmesi beni daha mutlu ederdi." Söyledikleriyle buz kestim resmen.
"Ne diyorsun sen burcu abin o senin sırf aynı kandan olmadığını öğrendin diye böyle konuşamazsın" Dedim sinirle.
O ise kocaman kahkaha attı.
"Sen gerçekten çok safsın sence ben tüm bunları yenimi öğrendim sanıyorsun benim babam barondanda onun yaptığı işleedende haberim var hemde 15 yaşımdan beri."
Tüm kanımın çekildiğini hissettim bu doğru olamazdı değilmi.
"Bakma bana öyle yolun sonuna geldim senin kızın varya şu yeni olan herşeyden haberi var onun . Kimseye söylemiyor ama beni bitirecek kanıtlar var onda işte bu yüzden kendi çapımda bir plan yaptım bitmeden önce bitirmek gibi." Dedi ve çantasından bir silah çıkarttı.
Çantasını yere fırlatıp silahını bana doğrulttu.
Elbette eşim bana ileri düzeyde kendini korumayı öğretmişti ama siz söyleyin gözümün önünde sürekli bebekliği ve çocukluğu geçerken ben nasıl hareket edicem .
"Sen nasıl bu kadar kör olabilirsin buru nasıl bu kadar kötü olabilirsin sen kendi başını yaktın sana tüm sevgisini veren bir aileyi elinin tersiyle itip seni sadece kullanan bir adam için kendini nasıl yakarsın."
"KES SESİNİ! Bir halt bildiğin yok eğer senin o lanet kızım olmasaydı babamın planı suya düşmeyecekti sende kocanda çocuklarında toprağın altında çürüyor olucaktınız ama Arin bilmeden anne ve babasını kurtardı herşeyde olduğu gibi Arin hanım yine mükemmelliğini konuşturdu ne güzel ama! "
Çok fazla kenardaydık ve ikimizinde yaralanma ihtimali çok yüksekti ama umursamadım ve ona döndüm.
"Peki burcu sen seçimini yaptın ama şunuda unutma ben salak bir kadın değilim sadece merhametini kaybetmemiş bir anneyim." Dedim ve ateşin bana öğrettiği gibi bileğine vurdum ve silahı büküp elinden aldım .
O ise şaşkınlıktan çıkıp bana doğru atıldı.
Bende hızla silahı piste doğru fırlattım.
Burcu yakamı tutmuş beni dahada kenara çekiyordu ama direniyordum üstelik onun sırtı kenara daha fazla dönüktü ben ondan kurtulmaya çalışıyordum o ise beni atmaya çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURDUN PENÇESİ
Romanzi rosa / ChickLitİLK HİKAYEMİ BEĜENMEDİĞİM İÇİN YAZDIĞIM YENİ HİKYEM -VARMI SENİN BİR HAYALİN. -VAR. -NEDİR? -BABA. BENİM EN BÜYÜK HAYALİM BABA. ..... -OLMUYOR ABİ ÇIKARAMIYORUM AKLIMDAN SANKİ VATANIMA İHANET EDİYORMUŞUM GİBİ DÜŞMÜYOR YAKAMDAN. -YAPMA KARDEŞİM YIPRA...