ALINTI

2.8K 140 14
                                    

-SANA GÜVENDİM BEN BU MU KARŞILIĞI HE ! HEPSİ SANA UZAK KALIRKEN KİMSE SANA BİR ŞANŞ VERMEZKEN BEN SENİ UMURSADIM SANA GÜVENDİM AMA HATA BENIM SEN O İTİN YANINDA BÜYÜDÜN SENDE ONUN GİBİSİN.

-BEN Mİ ONUN GİBİYİN BEN VARYA BEN DAHA COCUK YAŞIMDA O LANET HERİFİ BİTİRMEK İÇİN NELER ÇEKTİM BİLIYORMUSUN SEN GELMİŞ KARŞIMA AHKAM KESİYORSUN BANA NEDEN DİYE SORMADAN BANA BUNLARI SÖYLÜYORSUN BİZE ŞANS VERDİM DİYORSUN YA BEN BEN ŞANS VERMEDİMMİ ? TÜM BU YAŞANANLARIN SUÇLUSU BİZİM BABAMIZ AMA BEN UMURSAMADIM ÇÜNKÜ NE OLDUYSA VATAN UĞRUNA OLDU DEDİM .SENSE BANA TEREDDÜT ETMEDEN VURDUN.
BANA TERÖRİSTİN KIZI DİYORLAR YA HANİ AMA KİMSE FARKINDA DEĞİL BEN NASIL BİR TERÖRİSTSİN YANINDA BÜYÜMEME RAĞMEN BABAM GİBİ ASKER OLUYSAM SENİN O ÇOK DEĞERLİ KARDEŞİNDE O KADAR ASKERİN İÇİNDE BÜYÜMESİNE RAĞMEN BİR TERÖRİST OLDU YANİ KENDİNE O KADAR ÇOK GÜVENME İNSANIN KANI NEYSE KARAKTERİDE O DUR BUNU ÇOK YAKINDA ANLIYACAKSIN İŞTE O ZAMAN BANA GELME SAKIN.

-SEN NE SAÇMALIYORSUN LAN SENİN GİBİ DUYGUSUZ KALPSİZ BİR KADIN AİLEDEN ANNE BABA NEDİR BİLMİYEN KADIN GELMİŞ YANIMDA BÜYÜYENE İFTİRA ATIYOR ASIL HAİN SENSİN.

ARİN BU SEFER SUSTU BİR ŞEY DEMEDİ AMA İSTEDİ ONUN NASIL KALBİ KIRILDIYSA AYNISINI ODA HİSSETSİN İSTEDİ.

BU YÜZDEN SESSİZCE KONUŞTU.

-Karının kızını alıp seni neden terk ettiğini şimdi daha iyi anladım . Sen ne baba olmayı ne eş olmayı ne de abi olmayı hak etmiyorsun. Dedi ve helikoptere bindi .

Arkasında kendi gibi bir enkaz bırakarak.



Evet bit alıntıyla geldim  yakında bölümü atıcam sizce bu kavga neden oldu ve kimler arasında oldu .

Ayrıca tamamen taşındık artık inşallah düzenli bölümler atıcam keyifli okumalar

KURDUN PENÇESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin