7.BÖLÜM

3.6K 243 17
                                    

Karakurt timi

YAVUZ ALP ASLAN  YÜZBAŞI. (KURT)

ARİN GÖKTÜŔK KIDEMLİ ÜSTTEĜMEN (PENÇE)

MİRAÇ. BULUT. ÜSTTEĜMEN.  (KARTAL)

MERT KAYA. TEĜMEN. (MERDO)

KILIÇ. SANCAK. BAŞÇAVUŞ. (DAYI)

BURAK  ÖZ. ASTSUBAY (DOKTOR)

FERİT. DUMAN. ASTSUBAY

Kaya timi

Savaş. Göktürk .yüzbaşı. 

Ali. Demir  ÜSTTEĜMEN

Salih. Karan. Teğmen

Ahmet. Tarun  başçavuş

Gülşah  Cennet.  Astsubay

Demet  Aydın. ASTSUBAY

(Karakter ismini unuttuğu için buraya yazmayan varmı acaba :)

ARİN'DEN

Toplantının üzerinden bir hafta geçti. Ama hala ne bir görev nede bir bilgi var.

Bu sefer kimseyi dinlemiycem o it bu sefer ölücek .

Bu bir haftada biyolojik ailem ile daha doğrusu kardeş takımı hariç ailem ile daha iyi anlaştık diye biliriz .

Görevde olan Polat amcamda geldi. Hatta şu an onların yanına gidiyordum.

Kendime yeni bir motor almıştım tam bana göre ,mat siyah renginde son modeldi.

Şu an ise motorumla yolda göktürklerin yanına gidiyorum derken kapıya geldim bile.

Motoru avluda  bırakıp kaskımı elime aldım ve içeri doğru ilerledim .

Kapıdan girdiğimde herkes bana döndü bu sefer bizim timle beraber kaya timide burdaydı. Zümrüt hanım ayağa kalkıp bana sarıldı bir kaç saniye bekledikten sonra bende sarıldım ona ve fark ettirmeden kokusunu içime çektim ,lavanta gibi kokuyordu en güzeli de anne gibi kokuyordu.

Ayrıldıktan sonra elimi tutup ateş Albay ve kendi arasında oturttu beni . Tabi çoktan deri ceketimi çıkartıp yardımcı ablaya vermiştim. Kaskım ise barışın elinde oyuncak görevi görüyordu poyraz her ne kadar almak istesede vermiyordu .

"Lan versene çocuğa ne inatlaşıyorsun." Dedim hafif kızgınlıkla.

"YA önce ben aldım gitsin babasınınkiyle oynasın o ." Dedi çocuk gibi sanırım Polat 'ta benim gibi motor kullanıyordu eh bu genimi ondan almışım derken küçük amca Polat ve eşi eslem abla Aşağıya indi . Bende o sırada kaskı barıştan aldım ve poyraz verdim oda bana gülüp oynamaya gitti.

"Hoşgeldin Arin ailene ulan abine şanslı adamsın bütün tek başına ordu kurdun resmen." Dedi ve kahkaha attı.

Eslem yengeyle zaten tanışmıştık polatada hoşbuldum dedim ve Gülşah ve demet ile sohbet girdim iki kızda çok başarılı ve iyi askerlerdi üstelik gayet sevecenlerdi onlarda lojmanda beraber kalıyorlarmış hatta banada teklif ettiler ne kadar itiraz etsemde fazla oda olduğunu söyleyince kabul ettim hem alpte  benim yüzümden daha fazla evinden ayrı kalmazdı.

KURDUN PENÇESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin