6.BÖLÜM

3.7K 242 7
                                    

SAVAŞ'TAN

Tanışma faslından sonra sofraya oturduk .

Aslında daha kalabalık bir aileyiz ama kuzenler bugünlük bizimle değildi.

Arin. Genel olarak güzel bir kızdı . Hatta zeki ve güçlü bir kız ama, aması vardı işte .
Her ne kadar bir askerde olsa o adamın yanında büyüdü.

Salak herif sorsana biraz ucundan neler yaşadığını.

Doğru Arin benim kanım ve belki canım bu yüzden ona soğuk davranarak onu kaybetmek istemiyorum.

Hem barış bizim gibi davranmadı ve çok mutlu.  Burcu gibi bir salağa rağmen,burcu hep Gıcık bir insan olmuştur . Ona göre sevilmeyi ilgi görmeyi hakeden tek kişi o. Tek işi orda burda para harcayıp gezmek.

"Arin ev işini ne yaptın bundan sonra buradasın değilmi kızım."

Annemin sorusu ile arine döndüm .

"Aslında lojmanların müsait olmasını bekliyorum o zamana kadar geçici bir süre başka bir evde kalıyorum. "

Babam kaşlarını çatıp.

"Hangi evde Arin seni lojmanların olduğu sitede gördüğüme eminim."

"Komu- aman yavuzun evinde kalıyorum kendisi ben zaten annemle kalıcam diyince sorun etmedim."

"Arinim olmaz öyle şey bak abinde babanda burda kalıyorlar burası karargaha uzak değil bundan sonra sende bu konakta kalacaksın."

Dedi babaannem. Arine baktığımda kaşlarını çattığını gördüm sanırım ninemin emretmesi hoşuna gitmedi.

"Bunun için henüz erken her ne kadar aynı kandanda olsak araya giren bir 28 yıl var ve inanın arayı kapatmak o kadar kolay değil şimdilik böyle olsun ileri zamanda nasip."

Ben onun karşı çıkmasını beklerken o gayet sakin bir üslupla kimseyi kırmadan reddetti.

Burcu olsa şimdiye karşısında kim olduğuna bakmadan karşı çıkar saygısızlık ederdi.

Babaannem gülümsedi ama buruk bir gülümsemeydi bu.

"Haklısın kızım ilerisi nasip ama bizi çok bekletme olurmu yeteri kadar bekledik."

Arin başını salladı ve yemeğine geri döndü.

Bizim kibar hanımların aksine o gayet iyi yiyordu gerçi kalıplı bir vücudu vardı uzun boyu sırıtmıyor onu dahada güzel yapıyordu.

Sabahtan beri susmayan barış yine lafa girdi.

"Abla araba sürmeyi sevdiğini söyledin,eğlencesine pistlerde sürdünmü hiç?"

Ne alaka lan.?

"Boş yollarda sürdüğüm oldu ama eğlencelere harcayacak vaktim çoğu zaman yok maalesef İstihbarat görevlerinde çoğunlukla olduğum için uzun zamanlar buralarda olamıyordum ."

Barış konuşmadan ben söze girdim.

"Ama artık bir time bağlısın öyle tek başına görevlere gitmeyeceksin artık belki bundan sonra vaktin olur hem bende severim arabaları. "

KURDUN PENÇESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin