26

1K 118 207
                                    

YAZARIN ANLATIMI İLE

Jay felix'in koltukta yatan bedeninin biraz sakinleşmiş olmasının rahatlığını yaşıyordu. Yeji ise yanında oturan hyunjin'i daha çok endişelendirmemek için kendi endişesini bastırmaya çalışıyordu fakat pek başarılı olduğu söylenemezdi.

"Birşey yapmamız gerekmiyor mu artık! Bu sam puştu başımıza yeterince bela açtı!" diye sitem etti hyunjin.

Eve geldiklerinde jay evin kamera kaydına bakmıştı ve felix'i bu hâle getirenin sam olduğunu görmüşlerdi.

"Aklıma bir şey gelmiyor değil. Fakat bunun için ilk önce felix'den izin istememiz gerekecek."

"Yoksa" dedi yeji. "Felix'i kullanmayı düşünüyor olamazsın değil mi?"

Jay dudaklarını araladığı sırada felix hareketlendi ve gözlerini yavaşça araladı. Bütün gözler ona döndü anında.

"İyi misin Felix?" konuşan ilk jay oldu.

Kafasını hayır anlamında iki yana salladı Felix.

"Sam.."

Felix'in oynattığı ellerinin üzerine koydu kendi ellerini jay.

"Kendini yorma. Herşeyi kameralardan izledik."

Başını aşağı yukarı salladı.

Jay daha fazla beklemek istemediğinden dudaklarını araladı hemen.

"Sam." diyerek bir süre bekledi sanki söylemek ve söylememek arasında kalmış gibiydi. "Onu yakalayıp sizi sonsuza kadar kurtarmanın bir yolu var ama senin de iznini almam gerekiyor."

Felix başını sallayıp anlatmasına izin verdi.

**

Jay bütün herşeyi anlattıktan sonra ilk konuşan yeji ve hyunjin oldu.

"Hayır!"

"Hayır!"

İkisi aynı anda hayır cevabını verdiler felix cevap vermeden.

"Tek mantıklı yol bu. O herifi yol üzerinde "aa merhaba!" Diyerek yakalayabileceğinizi falan mı düşünüyorsunuz?"

Yeji jay'e sinirle bakarak konuşmaya devam etti.

"Resmen felix'i bir psikopatın eline vermekten bahsediyorsun!"

"Hayır yeji. O-"

Dikkatleri üzerine çekmek için elini üç kere çırptı felix ve başardı da. Artık herkes ona bakıyordu.

"Daha fazla tartışmaya gerek yok. Ben kabul ediyorum."

Bu sefer konuşan hyunjin oldu.

"Ama felix-"

"Kabul ediyorum dedim hyunjin. Jay'e güveniyorum." dedi ve ayağa kalktı.

"Hadi başlatalım planı."

Felix'in ardından jay, jay'in ardından da istemeye istemeye de olsa hyunjin ve yeji ayaklandı.

**

Jay yukarıdan aşağıya kata geldi. Şuan yeji'nin evindelerdi. Jay'in planı için buraya gelmeleri gerekiyordu.

"Felix odada. Bende ekipleri çağırdım. 2 araba gelecekler. Evin arkasında olucaz. Eğer bir sıkıntı olursa olaya giricez." yeji'ye bakarak konuştu jay.

"İçimde kötü bir his var. Kötü birşey olacak gibi geliyor. Felix'e yada abime.."

"Başıma birşey gelmesine razıyım. Yeterki ona birşey olmasın." diyerek lafa atladı hyunjin ve aynı anda yeji'nin ona attığı ters bakış ile susma kararı aldı. Ağzına hayali bir fermuar çekti.

DİLSİZ ŞEYTAN//HYUNLİX//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin